loading...
شرکت کارادرب
زهرا دباغی بازدید : 62 یکشنبه 03 اسفند 1399 نظرات (0)

0

درب اتوماتیک گردان

       درب اتوماتیک گردان معمولا از سه یا چهار در که روی یک محور مرکزی واحد درون محفظه ی استوانه ای شکل قرار گرفته اند تشکیل شده است. همه این درب ها به دور محور عمودی می چرخند. این درب ها به خاطر شکل ظاهری و اندازه ای که دارند اجازه ورود و خروج تعداد زیادی از افراد را می دهند و از این جهت مورد توجه هستند. این درب ها معمولا دارای یک دستگاه کنترل سرعه هستند که می توان سرعت آن را تنظیم نمود. بهره بری از سنسور خودکار ایمنی در بالای در کمک می کند تا در مواقع ضروری از بروز مشکلاتی مانند گیر کردن لای در جلوگیری شود. شکل ظاهری این درب ها به گونه ای است که از هدر رفت انرژی جلوگیری می کند از این رو در برج ها و آسمان خراش های بزرگ این گزینه می تواند یک انتخاب خوب باشد.

       درب  اتوماتیک های گردان می توانند در مواقع اضطراری با توجه به نیاز کاربران به درب های ثابتی تبدیل شوند تا افراد با هل دادن آنها از آن عبور کنند این مهم در مواقعی که نیاز به حرکت با سرعت بیشتر افراد یا جابجایی تجهیزات سنگین و حجیم وجود دارد استفاده  می شود.

انواع درب  اتوماتیکگردان عبارتند از:

درب اتوماتیک گردان شیشه ای منحنی

درب اتوماتیک گردان کلاسیک کوچک

درب اتوماتیک گردان کلاسیک بزرگ

درب اتوماتیک گردان تمام شیشه

درب اتوماتیک گردان قاب سبک

زهرا دباغی بازدید : 42 شنبه 15 مرداد 1401 نظرات (0)

طراحی سایت چیست (و چگونه آن را درست انجام دهم)؟

Awebsite یک وب سایت است، درست است؟

اشتباه. یک وب سایت قدیمی، گیج کننده یا خراب به برند شما آسیب می رساند. ما نمی گوییم که ممکن است به برند شما آسیب برساند، ما می گوییم که به آن آسیب می رساند.

 

بنابراین چگونه می توانید خود را برای موفقیت آماده کنید؟ شما می توانید یک وب سایت عالی ایجاد کنید و از همان ابتدا طراحی سایت خود را کاملاً میخکوب کنید. اما در واقع طراحی سایت چیست؟ اگر می خواهید بدانید طراحی وب چیست، چرا اینقدر اهمیت دارد و چگونه آن را درست انجام دهید، ادامه مطلب را بخوانید.

طراحی سایت چیست؟

-

طراحی سایت با گرافیک سفارشی

 

طراحی سایت چیزی است که ظاهر و احساس کلی را هنگام استفاده از یک وب سایت ایجاد می کند. این فرآیند برنامه ریزی و ساخت عناصر وب سایت شما، از ساختار و چیدمان گرفته تا تصاویر، رنگ ها، فونت ها و گرافیک است.

 

طراحی سایت دارای اجزای متعددی است که با هم کار می کنند تا تجربه نهایی یک وب سایت را ایجاد کنند، از جمله طراحی گرافیکی، طراحی تجربه کاربر، طراحی رابط، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و تولید محتوا. این عناصر تعیین می کنند که یک وب سایت چگونه به نظر می رسد، احساس می کند و در دستگاه های مختلف کار می کند. اگر می خواهید در مورد کل فرآیند بیشتر بدانید، این راهنمای عمیق در ساخت یک وب سایت را بررسی کنید.

طراحی سایت با توسعه وب متفاوت است، که کدنویسی واقعی است که باعث می شود یک وب سایت کار کند. وقتی در حال ساختن یک وب سایت هستید، هم به طراحی وب و هم به توسعه وب نیاز دارید. اگرچه می توانید طراحان وب را بیابید که توسعه دهندگان وب و UX نیز هستند، اینها مجموعه مهارت های متمایز هستند

طراحان وب ایده های شما را می گیرند و آنها را به مدلی تبدیل می کنند که نشان می دهد وب سایت آینده شما چگونه خواهد بود. طراحان وب بخش خلاقانه طراحی یک وب سایت را انجام می دهند.

توسعه دهندگان وب – که گاهی اوقات مهندسان یا کدنویس ها نیز نامیده می شوند – ماکتی را که طراح وب شما ساخته است، می گیرند و آن را به یک زبان برنامه نویسی ترجمه می کنند تا بتوان آن را در وب نمایش داد. آنها وب سایت ها را کاربردی می کنند، که اغلب به معنای ویجت های کدگذاری سفارشی و ابزارهای دیگر است.

 

یک توسعه دهنده تجربه کاربری که به عنوان توسعه دهنده UX نیز شناخته می شود، کسی است که وب سایت شما را کاربرپسند می کند. آنها مهارت های فنی و همچنین مهارت های طراحی دارند و آنها را به کار می اندازند تا وب سایت هایی را ایجاد کنند که بازدیدکنندگان را جذب و نگه می دارد.

چرا طراحی وب سایت مهم است؟

برداشت اول واقعا مهم است. ما نمی توانیم به اندازه کافی بر این نکته تأکید کنیم: اگر حضور قوی در وب نداشته باشید، برند خود را عقب نگه می دارید.

 

مشتریان بالقوه ای که در وب برای نام تجاری شما جستجو می کنند و چیزی پیدا نمی کنند، ممکن است فکر کنند که شما از کار افتاده اید. اگر آنها جستجو کنند و چیزی پایین‌تر از حد را پیدا کنند، این تصور را خواهند داشت که شما چندان به شرکت یا محصول خود اهمیت نمی‌دهید. هر رابطه ای که در وب سایت شما شروع می شود با درست کردن طراحی وب خود به یک رابطه عالی تبدیل کنید.

 

اکنون که می دانید چیست و چه کسی چه کسی است، بیایید به برخی از نشانه های برجسته طراحی وب عالی و آنچه که آن را از طراحی وب نه چندان عالی متمایز می کند نگاهی بیندازیم.

طراحی وب خوب چگونه به نظر می رسد؟

-

طراحی سایت خوب ذهنی نیست. با انواع دیگر طراحی، مانند تصویرسازی یا طراحی برچسب، بسیاری از آنچه که "خوب" را تشکیل می دهد به سلیقه بیننده بستگی دارد. با طراحی وب، مرز بین "خوب" و "نه خوب" بسیار مشخص تر است. یک وب‌سایت با طراحی خوب، وب‌سایتی است که تجربه‌ای را که بازدیدکننده شما به دنبال آن است، به‌طور کامل ایجاد می‌کند.

طراحی وب که کار می کند، طراحی سایت است که تبدیل می کند. در webspeak، "تبدیل" به معنای وادار کردن کاربر به انجام یک عمل خاص است. هنگامی که کاربر اقدامی را که وب سایت شما برای انجام آن تنظیم کرده است دنبال می کند، وب سایت شما یک تبدیل ایجاد می کند. تبدیل ها می تواند هر چیزی باشد، مانند ثبت نام در خبرنامه، خرید، افتتاح حساب یا دسترسی به محتوای بیشتر در وب سایت.

 

طراحی سایت موثر چند عنصر مختلف را برای ارتقاء تبدیل به هم می آورد. این شامل:

 

استفاده قانع کننده از فضای منفی

انتخاب‌هایی که به وضوح برای کاربر ارائه شده است (هر چه کاربر انتخاب‌های کمتری داشته باشد، احتمال سردرگمی و سردرگمی او کمتر می‌شود)

فراخوان های آشکار و واضح برای اقدام

حواس پرتی محدود و سفر کاربر به خوبی فکر شده (یعنی فقط استفاده از تصاویر و متنی که 100٪ با موضوع صفحه مرتبط است، فقط دکمه هایی را نشان می دهد که به اقدامات دلخواه منجر می شوند و استفاده از تغییرات فونت برای تأکید و فراخوانی برای اقدام، نه فقط به خاطر داشتن فونت های مختلف)

طراحی ریسپانسیو (طراحی که اندازه را تغییر می دهد و به صفحه کاربر تغییر جهت می دهد، وب سایت را برای استفاده در هر دستگاهی آسان می کند: تلفن، تبلت، لپ تاپ یا مرورگر دسکتاپ.

فونت‌هایی با اندازه مناسب که از یک سلسله مراتب پیروی می‌کنند (به «حواس‌پرتی محدود» مراجعه کنید)

محتوا و تصاویر مرتبط و با کیفیت که توجه خوانندگان شما را جلب می کند

تعادل بین مقدار متن و تصاویر در هر صفحه (متن بیش از حد می‌تواند بازدیدکننده را تحت تأثیر قرار دهد، متن بسیار کم می‌تواند به همان اندازه باعث عدم تعامل شود)

زهرا دباغی بازدید : 39 چهارشنبه 31 فروردین 1401 نظرات (0)

پیدا کردن یک موسسه آموزشی خوب گامی مهم برای تبدیل شدن به یکی از بهترین تکنسین های تعمیر تلفن همراه است. تعداد زیادی موسسات و آموزشگاه های تعمیرات موبایل وجود دارند که در ارائه آموزش های تخصصی تعمیرات موبایل تخصص دارند.

 

 

 

تنها یک موسسه آموزشی خوب با رویکرد صحیح به آموزش می تواند در مدت زمان کوتاهی به موفقیت منجر شود. خوش آمدید به موسسه علم و دانش بپیوندید که دوره تعمیرات موبایل خود را در مرکز آموزشی خود در تبریز برگزار می کند. اگر زمان یا دسترسی به یک موسسه آموزشی ندارید، می توانید به دوره آموزش تعمیرات موبایل خودآموز بپیوندید و تمام مهارت های تعمیر را به صورت حرفه ای بیاموزید تا به خود رونق داده و آن را در صنعت تعمیرات تلفن همراه بزرگ کنید.

زهرا دباغی بازدید : 34 سه شنبه 03 اسفند 1400 نظرات (0)

چرا داشتن مدرک فنی و حرفه ای مهم است؟

هر فردی در زندگی نیاز دارد تا کار کند؛ اشتغال داشتن به افراد کمک کرده تا بتوانند زندگی خود را بچرخانند و امرار معاش کنند. امروزه افراد از سنین جوانی به دنبال شغلی هستند تا آینده خود را با آن بسازند. در گذشته برای این که وارد شغلی می‌شدند نیاز به تجربه و مهارت داشتند در صورتی که امروزه مهارت هم اهمیت بالایی دارد اما در کنار مدرک تحصیلی هم مهم است. بسیاری از شرکت‌ها برای این که نیروی جدیدی استخدام کنند به مدرک او توجه زیادی دارند در واقع مدرک تحصیلی معتبر و مناسب که از مراکز آموزشی معتبر تهیه شده است اهمیت بسیار زیادی در اشتغال یابی دارد یکی از مدارک معتبر نه تنها در ایران بلکه در خارج از کشور، مدرک فنی و حرفه ای است. در این مقاله قصد داریم نگاهی به اهمیت داشتن مدرک فنی و حرفه ای بیاندازیم پس با فنی شو همراه باشید.

مدرک سازمان فنی و حرفه ای در خارج از کشور

یکی از دلایلی که افراد مهاجرت می‌کنند کاریابی و اشتغال زایی است مدرک رشته های فنی و حرفه ای از جمله معتبرترین مدارک موجود در کشور است که هر یک از آن‌ها قابلیت ترجمه دارد. یعنی کارآموز با گذراندن دوره‌های مربوطه در آموزشگاه‌ها مهاجران برای این که بتوانند در کشورهای دیگر کار خوبی پیدا کنند نیاز به مدرک معتبر  که دارای مجوز از سازمان فنی و حرفه ای هستند و پس از گذراندن آزمون مربوطه و کسب نمره قبولی، مدرک خود را دریافت کرده و با مراجعه به دفاتر رسمی ترجمه می‌توانند آن را ترجمه کنند و برای مهاجرت خو استفاده کنند. از این رو اگر به دنبال مهاجرت و زندگی در کشورهای دیگر هستید تحصیل در رشته های فنی و دریافت این مدرک به شما کمک کرده تا راحت تر مهاجرت نمایید
 

مزایای مدرک فنی و حرفه ای

داشتن مدرک فنی و حرفه ای علاوه بر این که نشان گر مهارت انجام یک کار است و در بیش از ۷۰ کشورهای دنیا اعتبار دارد یک سری مزایای دیگری هم دارد اولین و مهمترین مزیت این مدرک این است که کارآموز راحت تر و سریع تر نسبت به سایرین در بازار کار مشغول به کار می‌شود؛ چون که در رشته‌های فنی یعنی کسانی که در باید علاوه بر تحصیل، مهارت هم دانست تا در امتحان عملی و کاری موفق شد هم مدرک دریافت می‌نمایند.. موسسات فنی تحصیل می‌کنند هم مهارت و تجربه کسب می‌کنند و
 

انواع مهارت‌ها فنی و حرفه‌ای

مهارت‌های فنی و حرفه‌ای، تنوع زیادی دارند و بر اساس علاقه خود براحتی از بین رشته ها می‌توانید رشته مورد علاقه تان را انتخاب کنید. دسته‌بندی اصلی این مهارت‌ها به شرح زیر است:

گردشگری: یکی از پرطرفدارترین مهارت‌های مورد نیاز جهان بوده و پس از۶  ماه می‌توانید در ایران شاغل به کار شوید . همچنین این رشته به علت آسانی، یکی از گزینه‌های محبوب برای اخذ دیپلم بشمار می‌اید.

حسابداری مالی و بازرگانی: هر واحد تجاری و اداری دارای بخش مالی می‌باشد بنابراین با گذراندن دوره های حسابداری شانس استخدام خود را به شدت افزایش دهید.

صنایع خودرو: از رشته های بالای ۷۰درصد عملی است که شامل رشته های صنایع خودرو مثل تعمیر اتومبیل سواری بنزینی و برق خودرو است. برای اخذ جواز تعمیرگاه این دوگواهینامه الزامی و اجباری است . با گذراندن این دوره زیر دست استادکار که هم اشراف به دروس تئوری و هم عملی دارد، شما نیز یک استادکار خواهید شد و می‌توانید برای کسب جواز اقدام کنید.

معماری و عمران:  یکی از پرطرفدارترین رشته های دانشگاهی رشته‌ی معماری و عمران است که بخاطر  مباحث زیاد، چه در دانشگاه و چه در هنرستان زمان آموزش و مهارت کافی نیست . شما می‌توانید با شرکت در دوره ها و کلاس‌های آزاد طراحی با نرم افزار های مربوطه به خوبی این فن را یاد گرفته و تخصص خود را به حداکثر برسانید.

خدمات آموزشی:  یکی از جذاب ترین و البته پر کاربردترین شاخه های فنی وحرفه ای رشته خدمات آموزشی است چرا که شما در هر شته ای که مهارت دارید باید برای اخذ کارت مدیریت و مربیگری و اخذ جواز آموزشگاه، گواهی این مهارت را کسب کنید.

هنر های تجسمی:  برای دوست داران هنر اسم آشنایی دارد و شامل مهارت های هنری می‌شود.

 هنر های نمایشی:هنر هفتم یا همان سینما که در بین اقشار و سنین مختلف متقاضیان زیادی دارد و گاهی ورود به این رشته پرحاشیه دور از دسترس است. اما می‌توانید با شرکت در آموزشگاه های دارای این حرفه به راحتی با چهره های مورد نظر خود دیدار داشته باشید.

 دوره های مدیریت و کار آفرینی : از مزایای این رشته که بر هیج کسی پوشیده نیست و هر جا که باشیم به هر حال در حال مدیریت گروهی هستیم که این اتفاق هرچه بهتر انجام گیرد موجب رشد کسب و کار ما می شود.

 

چطور بهترین آموزشگاه فنی حرفه ای را انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین آموزشگاه فنی یکی از مهم ترین مراحل برای دریافت مدرک فنی حرفه ای می باشد. زیرا در صورت انتخاب نامناسب ضمن هدر دادن هزنیه، زمان خود را نیز از دست می دهید. یک آموزشگاه تخصصی فنی حرفه ای ویژگی هایی دارد که در ادامه به بررسی این ویژگی ها می پردازیم:

  • به صورت عملی و در کارگاه های مجهز به آموزش مفاهیم بپردازد.
  • از اساتید متخصص و حرفه ای بهره گیرد.
  • سرفصل های آموزشی کاملی داشته و به صفر تا صد مطالب بپردازد.
  • زیر نظر سازمان فنی حرفه ای فعالیت داشته باشد.
  • پشتبانی مناسبی داشته باشد.
زهرا دباغی بازدید : 38 چهارشنبه 27 بهمن 1400 نظرات (0)

مزیت درخشان شیشه بالکن

این روزها در مدرن ترین و باهوش ترین خیابان های حومه شهر به اطراف نگاه کنید، ممکن است متوجه یک روند شوید: شیشه بالکن زیبا.

به طور خلاصه، آنها در همه جا ظاهر می شوند و همیشه عالی به نظر می رسند.

اگر ساختمان جدیدی دارید یا بالکن مورد علاقه شما نیاز به تعمیر و نگهداری دارد، گزینه های سنتی مانند میله های فولادی ضد زنگ یا نرده چوبی ساده وجود دارد.

اگرچه این نوع نرده ها می توانند این کار را انجام دهند، اما به سادگی نمی توانند با تمام مزایای بالکن نرده شیشه ای مطابقت داشته باشند.

درک این مزایا تضمین می کند که تصمیم درستی بگیرید و از بالکن خود برای سال های آینده لذت ببرید.

مزیت درخشان شیشه بالکن

شیشه بالکن

  1. زیبایی معاصر

شیشه بالکن ترکیبی عالی از تمیز و مدرن است که زیبایی را ملاقات می کند – به خصوص وقتی صحبت از نمای معماری مورد علاقه امروزی می شود.

اما یک شیشه بالکن همچنین سنتی‌ترین خانه را نیز تحسین می‌کند، و تعادل ایده‌آل خانه‌های جدید و قدیمی را با ظاهری شیک، کم حاشیه و مد روز ایجاد می‌کند که به جای تضاد با هر سبک ساختاری، تکمیل کننده است.

  1. نماها و نور

چند چیز وجود دارد که برای اکثر صاحبان خانه های مغرور و طراحان داخلی و خارجی مهم است – منظره و نور. و یک بالکن نرده شیشه ای از هر دو نهایت استفاده را می کند.

منظره زیبایی از حومه شهر، منظره شهر یا ساحل دارید؟ شاید فقط استخر یا باغی است که می خواهید با شکوه تمام آن را ببینید؟ با شیشه های بکر و بدون مانع به آن نگاه کنید.

و به کنار، آیا می دانید چه چیز دیگری یک شیشه بالکن جلوی نرده های سنتی را نمی گیرد؟ نور طبیعی و دوست داشتنی

  1. بادوام و ایمن

ممکن است برخی بپرسند که آیا یک شیشه بالکن به اندازه چیزی که مطمئناً مهم تر به نظر می رسد ایمن است یا خیر – اما آنها اشتباه می کنند.

گلس FX نرده‌های شیشه‌ای با طراحی فوق‌العاده خوب و کاملاً آزمایش‌شده و سازگار را نصب می‌کند – و فراموش نکنید که شیشه در واقع یکی از بادوام‌ترین موادی است که تا به حال ابداع شده‌است، به‌ویژه زمانی که در معرض سال‌ها شرایط آب و هوایی سخت قرار می‌گیرید.

علاوه بر این، یک بالکن شیشه ای در واقع ایمن تر از نرده های ریلی سنتی است.

این به این دلیل است که هیچ شکافی وجود ندارد که حیوانات خانگی یا بچه‌ها را به خطر بیندازد، و هیچ ریل یا دستگیره‌ای برای بالا رفتن و بالا رفتن کودکان وجود ندارد.

نتیجه

هیچ چیز بهتر از پیچیدگی و مناظر بی وقفه ای که یک نرده شیشه ای بدون قاب فراهم می کند نیست. ایمن، بادوام، ماندگاری طولانی و تمیز کردن آسان.

هنگامی که در بازار بهترین نرده شیشه‌ای بدون قاب در سیدنی هستید، گلس FX انتخاب قابل اعتمادی است که اطمینان حاصل می‌کند که منظره، ظاهر ملک و امنیت، آسایش و اوقات فراغت خانواده شما در اولویت قرار دارد.

زهرا دباغی بازدید : 41 دوشنبه 25 بهمن 1400 نظرات (0)

شیشه بالکن بی نهایت

فریم های شیشه بالکن ای بی نهایت سفارشی پارس بالکن از فولاد گالوانیزه ساخته شده اند و به طور خاص برای ملک شما ساخته شده اند. طراحی تمام سازه های بالکن پارس ما توسط تیم داخلی ما انجام شده است، بنابراین در مورد بالکن رویایی خود به ما بگویید و ما آن را ایجاد خواهیم کرد!

ویژگی طراحی نهایی

نرده شیشه بالکن اینفینیتی ما ویژگی طراحی نهایی است. موانع بصری بین محیط داخلی و خارجی شما را از بین می برد. علاوه بر این، نرده بالکن پارس با مهندسی زیبا، فوق مدرن و کاملاً بدون قاب، احساس بی‌نظیری از فضا را ایجاد می‌کند، در حالی که مانع ایمنی مطابق با مقررات را فراهم می‌کند.

نصب شیشه بالکن اینفینیتی

علاوه بر این، لطفاً به گالری ما از نصب های قبلی شیشه بالکن بی نهایت نگاهی بیندازید که ممکن است ایده های بیشتری برای بالکن شما به شما بدهد…

شاید شما فقط به نرده های شیشه ای اینفینیتی نیاز داشته باشید که از قبل بالکن دارید و فقط باید نرده را تعویض کنید نه قاب.

جدیدترین طرح های بالکن شیشه ای جولیت اینفینیتی را ببینید.

اطلاعات بیشتر در مورد قاب های بالکن سفارشی را مشاهده کنید

مشخصات

برای بالکن های شیشه ای بی نهایت:

    شیشه در رنگ‌های مختلف موجود است: شفاف، رنگی یا حکاکی شده روی صفحه برای حفظ حریم خصوصی

    تمامی شیشه ها دارای گواهینامه می باشند

    دارای نرده ایمن: شیشه 15 میلی متری

    شیشه مقاوم 17.5 میلی متری بدون نرده

    «رفع صورت» یا «رفع بالا» موجود است

    انتخاب تثبیت های مختلف از جمله آهنگ ها، دکمه ها و بلوک ها

    تمام داده های آزمایش و محاسبات برای شیشه و تثبیت برای کنترل ساختمان در دسترس است

    تیم پارس بالکن تجربه زیادی دارد و تمام نصب ها را تکمیل خواهد کرد

    پوشش پودری مطابق رنگ به قاب و پاها موجود است

    قاب های بالکن سفارشی دارای طراحی استاندارد با عرشه کامپوزیت هستند

    پایه های بتنی موجود است

    گزینه های ضد آب GRP

    روکش زیرین موجود است

زهرا دباغی بازدید : 44 دوشنبه 25 بهمن 1400 نظرات (0)

اهمیت سرویس درب و کرکره اتوماتیک شما

طراحی سایت

مؤسسه استاندارد کارادرب(karadarbco) ایجاب می کند که کرکره های شما در مواقع آتش سوزی از وضعیت خوبی برخوردار باشند.

 

اکثر سارقان ماهر هستند و در صورت داشتن کرکره های معیوب به دنبال فرصت هایی برای نفوذ به ساختمان شما خواهند بود، بنابراین مطمئن شوید که آنها ایمن هستند!

 

وقتی صحبت از سرویس کرکره به میان می‌آید، کمی برنامه‌ریزی از قبل می‌تواند به شما کمک کند. از آنجایی که پیمانکار در مواقع اضطراری نیاز به اندازه گیری و ایجاد اجزای جدید برای کرکره دارد، سازماندهی بسیار مهم است.

نگهداری

 

یک متخصص را استخدام کنید تا تعادل را برای شما انجام دهد.

 

برای جلوگیری از خطر آسیب کرکره با درب های فنری، مهم است که هر سال آنها را با یک متخصص مجرب متعادل کنید.

تعمیر و نگهداری بخش مهمی از هر سیستم درب تجاری است، نه تنها برای ایمنی، بلکه برای افزایش طول عمر. جی مانی واجد شرایط کلیه مقررات جاری درب های اتوماتیک و سیستم های درب صنعتی است که می تواند به کسب و کار شما در حفظ بهره وری در زمانی که خدمات برنامه ریزی شده توسط ما انجام می دهد کمک کند! ما به خود می بالیم که در مواقعی که بیشتر از همه به ما نیاز دارند در کنار مشتریان خود هستیم. سیستم تماس اضطراری 24/7 ما کل بریتانیا را پوشش می‌دهد و ما خوشحال می‌شویم برای هر مشکلی که پیش بیاید، مهم نیست که چقدر کوچک باشد، کمک کنیم!

هر چند وقت یکبار باید سرویس شود؟

 

دفعات سرویس کرکره شما به نوع و برند آن بستگی دارد.

 

این تصمیمی است که بستگی به تعداد دفعات استفاده از غلتک های شما و نیاز به تعمیر یا تعویض دارد. اگر به طور مکرر از آنها استفاده می کنید، بهتر است هر چند ماه یک بار از یک متخصص کمک بگیرید تا خطر آسیب ناشی از استفاده بیش از حد را تهدید نکنید. انجام این کار خودتان می تواند منجر به مشکلات جدی مانند شکستگی شود که اگر گزینه دیگری در دسترس نباشد، کار را بسیار دشوارتر می کند!

 

سرویس دهی شامل چه مواردی است؟

 

کارشناسان به مسائل مختلفی رسیدگی خواهند کرد. برای اطمینان از بررسی هر بخش از کرکره و درب گاراژ، صبر لازم است. بررسی موتور، کانال های راهنما، روغن کاری صحیح اجزا، شستشوی پرده درب در پانل کنترل فرآیند حذف می شود. آنها در صورت نیاز، مهره ها، پیچ ها، قفل های خودرو یا فنرها را جایگزین خواهند کرد.

اهمیت - درب های اتوماتیک

 

شکی نیست که درب های اتوماتیک در محل های تجاری تجربه مشتری یا کارمند را بهبود می بخشد. سالمندان، والدین با صندلی چرخدار و افراد معلول، ورود و خروج از امکانات با باز شدن خودکار درها را ساده تر می دانند. با کمی دردسر، هر کسی که وسایل حمل می کند می تواند آزادانه وارد یا خارج شود. چه چیزی را دوست ندارد؟ درب اتوماتیک یکی از تجهیزات است. اگر به درستی نگهداری یا سرویس نشوند، این نوع ماشین آلات می تواند کشنده باشد، به خصوص اگر کودکان یا افراد مسن در آن حضور داشته باشند.

 

اکثر مغازه ها و اماکن صنعتی درب های اتوماتیک کشویی یا چرخشی را انتخاب می کنند، در حالی که شرکت های تجاری و هتل ها درب های گردان اتوماتیک را ترجیح می دهند. برای حفظ یک محیط امن، مهم است که هر نوع درب اتوماتیک را جداگانه ارزیابی کنید.

نتیجه

 

با کمک تیم متخصص ما، می‌توانید از بین انواع کرکره‌های باکیفیت که هم ایمن و هم کاربردی هستند، انتخاب کنید. در حالی که تعمیر و نگهداری منظم برای هر سیستم درب اتوماتیک یا سیستم کرکره ای حیاتی است، بسیاری از کسب و کارها هنگام بررسی اقدامات امنیتی خود به دلیل کمبود دانش یا منابع، این مرحله ضروری را نادیده می گیرند. ما با مشتریانی در صنایع مختلف کار می کنیم - از انبارها گرفته تا کارخانه ها - که از بسته های خدمات ما که شامل بازرسی کامل، تعمیرات، تعویض و موارد دیگر است، بهره زیادی برده اند! اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه ما ارائه می دهیم، همین امروز با ما تماس بگیرید.

زهرا دباغی بازدید : 40 دوشنبه 18 بهمن 1400 نظرات (0)

چرا درب اتوماتیک های کشویی کارادرب را برای امکانات آموزشی انتخاب کنید؟

طراحی سایت

اولین اولویت برای هر مدرسه، ارائه بهترین محیط آموزشی ممکن در یک مرکز امن و مطمئن برای دانش آموزان و کارکنان است.

با الزامات منحصربه‌فرد برای ورودی‌های در دسترس، درهای مدرسه باید برای همه افراد از جمله افرادی که به کمک حرکتی نیاز دارند، در خود جای دهد.

در عین حال، این درها باید به گونه ای ساخته شوند که با کمترین اختلال در سرویس دهی دوام داشته باشند و در عین حال در برابر استفاده زیاد توسط تعداد زیادی از مردم هر روز مقاومت کنند.

اگر روی ورودی مدرسه کار می‌کنید، درب اتوماتیک کارادرب مجموعه‌ای متنوع از درب‌های اتوماتیک دارد که می‌توان آن‌ها را به‌تازگی نصب کرد یا در تأسیسات فعلی‌تان نصب کرد و راه‌حل‌های مناسبی را برای برآورده کردن نیازهای بالای استفاده و امنیت ساختمان‌های شما ارائه می‌دهد.

تیم طراحی کارادرب تکالیف خود را در مورد طراحی امکانات آموزشی انجام داده است سیستم های درب ما کارآمد، بادوام هستند و محیطی را حفظ می کنند که برای یادگیری مفید است. درب اتوماتیک های کشویی کارادرب که برای نگهداری کم و استفاده سنگین در مدت زمان طولانی طراحی شده اند، ترکیبی منحصر به فرد از زیبایی و عملکرد را ارائه می دهند. طراحی مدرن مدرسه همکاری را تشویق می کند، در حالی که به فضاهای امن و خصوصی برای دانش آموزان و معلمان نیاز دارد. سیستم های درب ما یادگیری را تحریک می کنند و در عین حال محیط را متحول می کنند. ما مجموعه‌های کاملی را عرضه می‌کنیم که از تناسب و پایان با کیفیت بالا در سراسر پروژه تأسیسات آموزشی شما اطمینان حاصل می‌کند.

انتخاب مواد، تکمیل و سخت افزار

     قاب محیطی انعطاف پذیر از دهانه دیوار محافظت می کند و در برابر ضربه مقاومت می کند

     اکستروژن های با کیفیت بالا که برای تطبیق تحمل های ساخت و ساز طراحی شده اند

     راهنمای درب مخفی و بادوام

     رنگ یکنواخت با کیفیت بالا برای ظاهری صیقلی که به راحتی قابل لمس است

     واشر سیلیکونی صاف برای تمیز کردن آسان

     بسته های نرم در بیش از 150000 چرخه آزمایش شده است

     مهر و موم های صوتی استاندارد سه طرفه

     مهر و موم قطره ای ثبت شده اختیاری برای بهبود عملکرد صوتی

     گزینه‌های سخت‌افزاری سازگار با کارادرب  با کیفیت بالا مانند قفل‌های حریم خصوصی، قفل‌های کلیدی و گزینه‌های کنترل دسترسی

     اپراتورهای خودکار موجود برای طراحی جهانی و در دسترس

 

زهرا دباغی بازدید : 37 دوشنبه 18 بهمن 1400 نظرات (0)

خانه خود را با یک بالکن شیشه ای زیبا باز کنید

هنگامی که به فکر معرفی یک بالکن جدید زیبا به باغ خود هستید، مهم است که ایده روشنی از گزینه های خود داشته باشید، بنابراین بالکنی که تصور می کردید خرج کنید همان بالکنی است که به دست می آورید.

در این پست وبلاگ، نگاهی گذرا به انواع نرده های بالکن که می توانید انتخاب کنید، از جمله بدون قاب، مینی پست، نیمه قاب و قاب خواهیم انداخت. هر نوع فواید خاص خود را دارد، بنابراین در ادامه مطلب بخوانید تا بدانید کدام یک برای شما مناسب است

نرده های شیشه بالکن بدون قاب انتخابی محبوب برای مشتریانی است که مایلند دیدگاه های خود را تا حد امکان واضح نگه دارند. نرده‌های بالکن بدون قاب که با پانل‌های شیشه‌ای بسیار ضخیم و/یا چند لایه ساخته شده‌اند، منظره‌ای بی‌وقفه از باغ شما را ارائه می‌کنند، بدون ستون‌های فولادی یا ریل برای بریدن در چشم‌انداز.

از آنجایی که هیچ چارچوب فولادی ضد زنگ برای تثبیت نرده وجود ندارد، پانل های شیشه ای ضخیم تر هستند

برای حفظ حریم خصوصی، شیشه می‌تواند کاملا شفاف یا رنگی باشد، بنابراین می‌توانید از فضای بیرونی جدید خود بدون احساس نادیده گرفته شدن لذت ببرید.

سیستم‌های بالکن نرده شیشه‌ای مینی ما ظاهری بدون قاب با پایداری بیشتر به شکل گیره‌های فولادی ضد زنگ دوبلکس را ارائه می‌دهند که مقاومت در برابر خوردگی عالی را ارائه می‌کنند – ایده‌آل برای باغ‌ها در محیط‌های ساحلی.

سیستم‌های مینی پست بالکن ما با ارائه تمام جذابیت‌های بصری نرده بالکن بدون قاب، افزودنی جذاب برای هر باغی هستند و به خانواده‌ها اجازه می‌دهند بدون نگرانی از فضای باز خود لذت ببرند.

و مانند همه سیستم های بالکن ما، مینی نرده پست را می توان مطابق با پروژه شخصی شما سفارشی کرد – تیم طراحی ما برای بحث در مورد نیازهای منحصر به فرد شما آماده است.

قاب به کمال:

سیستم های بالکن شیشه ای با قاب مقرون به صرفه

اگر می خواهید خانه خود را به باغ باز کنید، اما نگران بودجه هستید، سیستم بالکن شیشه ای قاب شده ممکن است راه حل مناسبی باشد.

شیشه بالکن پارس طیف وسیعی از نرده های بالکن با قاب فولادی ضد زنگ را ارائه می دهد که به راحتی روی چشم و جیب قرار می گیرند. سیستم‌های بالکن شیشه‌ای قاب‌دار ما دارای پایه‌های فولادی ضد زنگ مقاومی هستند که هر پانل شیشه‌ای را احاطه کرده‌اند، به این معنی که خود شیشه فقط باید 10 میلی‌متر ضخامت داشته باشد – راهی عالی برای به دست آوردن نتایج بصری خیره‌کننده با بودجه متوسط.

به همین ترتیب، نرده های بالکن نیمه قاب ما تنها به ضخامت 10 میلی متر نیاز دارند – اگر می خواهید به نماهای بدون وقفه نگاه کنید، این ها می توانند انتخاب مناسبی برای پروژه شما باشند. هر دو سیستم بالکن شیشه ای قاب دار و نیمه قاب ما را می توان متناسب با پروژه های سفارشی طراحی کرد و انعطاف پذیری لازم را برای به دست آوردن ظاهری که می خواهید به شما ارائه می دهد.

خانه خود را با یک بالکن شیشه ای زیبا باز کنید

شما این ضرب المثل را شنیده اید، “بیرون را به داخل بیاورید” – خوب، سیستم های بالکن شیشه ای ما فضای داخلی را بیرون می آورند. با نرده های بالکن سفارشی ما، می توانید یک اتاق کاملا جدید در باغ خود ایجاد کنید. سیستم‌های بالکن شیشه‌ای ما فضای بیرون را می‌شکنند، در برابر نسیم‌های تند مهلت می‌دهند و می‌توان آن‌ها را رنگ آمیزی کرد تا در حین لذت بردن از باغ، حس حریم خصوصی را به شما بدهد.

هر سبک نرده بالکن را که انتخاب کنید، الیت نرده 100% متعهد به رضایت شماست. تیم طراحی و پروژه ما منتظر است تا بالکن سفارشی شما را زنده کند، بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر همین امروز با ما تماس بگیرید.

زهرا دباغی بازدید : 39 دوشنبه 18 بهمن 1400 نظرات (0)

ماشین آلات صنایع غذایی که محصولات غذایی تولید می کنند باید ایمن و بهداشتی باشند

ماشین آلات صنایع  غذایی

ماشین آلات صنایع غذایی که محصولات غذایی تولید می کنند باید ایمن و بهداشتی باشند.

یکی از ویژگی های این ماشین ها این است که بسیاری از آنها به صورت سفارشی ساخته شده اند تا ویژگی های خاص محصولات تولید کننده مواد غذایی را نشان دهند.

فرآیند تولید عمدتاً به دو مرحله تقسیم می شود:

پیش پردازش (فرآوری مواد، تولید و فرآوری مواد غذایی) و پس پردازش (توزیع، توزین، پر کردن و بسته بندی).

در پیش پردازش، مواد تشکیل دهنده باید شسته، بریده و دسته بندی شوند، که نیاز به انواع ماشین های مختلف برای مطابقت با روش تولید دارد. پس پردازش نیاز به دقت و سرعت بالایی در ماشین آلات پردازش دارد.

در سال های اخیر مشکلاتی در زمینه آلودگی مواد غذایی وجود داشته است که به اعتماد مردم آسیب جدی وارد می کند. این منجر به تقاضای بالاتر برای ایمنی و قابلیت اطمینان ماشین‌هایی می‌شود که نگهداری آنها نیز آسان‌تر است.

 

در صمصام، ما با فناوری‌های اصلی خود مانند مهندسی مواد، فن‌آوری‌های روان‌کاری و فناوری‌های دقیق، به نیازهای بازار پاسخ می‌دهیم که به طور قابل توجهی به بهبود عملکرد در ماشین‌آلات فرآوری صنایع غذایی کمک می‌کند

زهرا دباغی بازدید : 21 دوشنبه 18 بهمن 1400 نظرات (0)

چرا بسیاری از مردم به دنبال طراحی سایت ارزان هستند؟

ببینید، همه ما دوست داریم یک معامله خوب داشته باشیم.

 

در واقع، وقتی این کار را انجام می‌دهیم، اولین کاری که انجام می‌دهیم این است که با هیجان به فرد کناری‌مان مباهات کنیم که چگونه به توافق رسیده‌ایم.

 

اما جستجوی یک معامله خوب در طراحی سایت خطرناک است.

 

مردم آنقدر وسواس زیادی برای پس انداز کردن چند تومن دارند که از این واقعیت غافل می شوند که از طرف یک فرد در اوکراین که به سختی انگلیسی صحبت می کند، یا پیرزنی که در زیرزمینی در مونتانا زندگی می کند و هنوز از ویندوز ویستا استفاده می کند، کلاهبرداری می کنند.

 

این شکار برای یک معامله خوب طراحی سایت حتی باعث می‌شود مردم این عبارت را تایپ کنند که هر بار لرزه‌ای بد در ستون فقرات من می‌فرستد

طراحی سایت ارزان

 

*برررر*

 

به‌عنوان یک طراح سایت، دیدن این عبارت در گوگل بسیار آزاردهنده است.

 

اما به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک، آن را درک می کنم. من اونجا بودم.

 

قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم که چرا جستجو برای طراحی وب سایت ارزان اشتباه است و چرا طراحی وب سایت مقرون به صرفه جایگزین بسیار بهتری است، بیایید سعی کنیم آنچه را که در اینجا در مورد آن صحبت می کنیم تعریف کنیم.

طراحی سایت ارزان چیست؟

 

سوال عالی و جواب دادن به آن آسان نیست.

 

به این دلیل که قیمت گذاری خدمات طراحی وب، مانند قیمت گذاری هر چیزی، بسیار ذهنی است. (فقط این ماشین حساب طراحی وب سایت فوق العاده عمیق را بررسی کنید تا منظور من را ببینید)

 

 

و زمانی که تعداد طراحان وب را در نظر بگیرید که چه تعداد از طراحان وب برای تصمیم گیری در مورد هزینه خدمات خود از روش های متفاوتی استفاده می کنند، کمی کردن طراحی وب ارزان حتی دشوارتر می شود.

 

قبل از اینکه چشمانتان را بچرخانید و دکمه برگشت را بشکنید، بگذارید توضیح دهم

چرا بسیاری از مردم به دنبال طراحی سایت ارزان هستند؟

طراحی سایت ارزان در تبریز

بر اساس تحقیقات من، بیش از 1500+ نفر هر ماه به دنبال "طراحی سایت ارزان" در ایران هستند.

افرادی که به دنبال طراحی سایت ارزان هستند به طور کلی در یکی از این دسته بندی ها قرار می گیرند:

 

    آنها به دنبال طراح وب سایتی می گردند که بتواند خدمات با کیفیت خوبی را با قیمتی که در حد بودجه متوسط ​​آنها باشد به آنها ارائه دهد.

    آنها برای طراحی وب سایت و نرخ بازگشت سرمایه که ارائه می دهد ارزشی قائل نیستند و انتظارات غیرواقع بینانه ای در مورد هزینه آن دارند.

    آنها به دنبال استفاده از یک طراح وب ناامید هستند

زهرا دباغی بازدید : 17 شنبه 16 بهمن 1400 نظرات (0)

قاب های شیشه بالکن و استیل سفارشی پارس از فولاد گالوانیزه ساخته شده اند و به طور خاص برای ملک شما ساخته شده اند. تمام سازه های بالکن پارس توسط تیم داخلی ما طراحی شده اند، بنابراین در مورد بالکن رویایی خود به ما بگویید و ما آن را ایجاد خواهیم کرد!

نرده بالکن شیشه ای و فولادی باربیکن دارای پایه های شیک از جنس استیل ضد زنگ با اتصالات مهندسی شده از جنس استنلس استیل است. علاوه بر این، آنها را می توان با یا بدون نرده نصب کرد، هر دو گزینه دید شما را به حداکثر می رساند، احساس فضایی را در بالکن یا پاسیو شما ایجاد می کند و از باد محافظت می کند.

نگاهی به گالری ما از شیشه بالکن و فولادی ضد زنگ بیندازید تا ایده های بیشتری به دست آورید…
مشخصات

شیشه باربیکن و بالکن استیل ضد زنگ:

همه پایه‌ها، ریل‌ها و اتصالات از جنس فولاد ضد زنگ درجه 316 دریایی هستند
شیشه در رنگ‌های مختلف موجود است: شفاف، رنگی یا حکاکی شده روی صفحه برای حفظ حریم خصوصی
“تصحیح بالا” یا “رفع صورت” موجود است
دارای نرده: شیشه 10 میلی متری
بدون نرده: شیشه 11.5 میلی متری چند لایه
تمام داده های آزمایش و محاسبات برای شیشه و تثبیت برای کنترل ساختمان در دسترس است
نصب توسط تیم مجرب پارس بالکن انجام شده است
رنگ پودری متناسب با قاب و پاها موجود است (با شماره RAL)
قاب های بالکن سفارشی به صورت استاندارد با عرشه کامپوزیت طراحی شده اند
پایه های بتنی موجود است
گزینه های ضد آب GRP
روکش زیرین موجود است
طراحی و نصب کلیه محصولات پارس بالکن مطابق با مقررات ساختمانی انگلستان می باشد.

زهرا دباغی بازدید : 18 شنبه 02 بهمن 1400 نظرات (0)

دوره های فنی حرفه ای

دوره های فنی حرفه ای

این دوره های تحصیلی برای پاسخگویی به نیاز فارغ التحصیلان دبیرستان به داشتن سوابق آموزشی با گرایش فنی بیشتر طراحی شده اند.

 ترکیبی از دوره های تحصیلی و حرفه ای سطح بالاتر، دانش آموزان را برای دوره های پیشرفته مورد نیاز کالج های فنی و اجتماعی 2 ساله آماده می کند.

انواع دوره ها و برنامه ها

دوره ها می توانند شامل طرح کلی دوره یا برنامه درسی، ماژول های یادگیری تعاملی، مطالب ارائه، و ایجاد یا انتخاب کتاب های درسی دوره، کتابچه های راهنمای آزمایشگاهی، و مواد مرجع پشتیبانی کننده باشند.

گواهی - برنامه‌های گواهی یا گواهینامه‌ها، اعتبارنامه‌هایی را در اختیار فرد قرار می‌دهند که دانش، مهارت‌ها یا آموزش کامل‌شده خاص را تأیید می‌کند.

 سازمان صدور گواهینامه حرفه ای افراد را واجد شرایط می کند و سپس وضعیت گواهینامه حرفه ای آنها را تأیید یا تأیید می کند.

 مجوز یا مدرک دانشگاهی را می توان نوعی گواهی در نظر گرفت

. آزمون گواهینامه / آزمون صلاحیت

 - آزمون ها یا آزمون های گواهینامه می توانند به صورت مستقل یا بخشی از یک دوره یا برنامه تحصیلی باشند.

 آزمون های گواهینامه یا آزمون های صلاحیت تعیین می کند که آیا دانش آموز دانش یا مهارت مورد نیاز دوره، برنامه یا فرآیند صدور گواهینامه را برآورده کرده است یا خیر.

 برخی از دوره ها برای گذراندن دوره و دریافت مدارک تکمیل یا نمرات نیاز به تکمیل موفقیت آمیز آزمون یا آزمون دارند.

تأمین‌کننده ممکن است آزمایش یا گواهینامه دوره‌ای یا نهایی را ارائه دهد تا تأیید کند که فرد دوره را به پایان رسانده است. آموزش الکترونیکی (ویدئو/CBT) -- تامین کننده یا موسسه دوره یا برنامه را با استفاده از ویدئوی زنده یا ضبط شده ارائه می دهد. آموزش مبتنی بر کامپیوتر (CBT) از ویدئو، سی دی، دی وی دی و سایر نرم افزارهای آموزشی یا دوره های آموزشی استفاده می کند. مرجع و مواد آموزشی -- مرجع و مواد آموزشی اسنادی به صورت چاپی یا الکترونیکی هستند که اطلاعاتی را در مورد یک موضوع مهندسی یا فنی خاص ارائه می دهند. کتاب‌های راهنما، مواد سمینار، اسلایدهای پاورپوینت، یادداشت‌های سخنرانی، راهنماهای مطالعه، کتابچه‌های مرجع، و اسناد روش‌های مهندسی را می‌توان در یک دوره آموزشی، دوره یا برنامه‌ای که توسط مربی هدایت می‌شود یا خود هدایت‌شده استفاده کرد

زهرا دباغی بازدید : 24 شنبه 02 بهمن 1400 نظرات (0)

راهکارهای نمای بالکن پارس در پروژه ساخت و ساز جدید و نوسازی


با سیستم های نرده و شیشه بالکن بدون قاب یکپارچه پارس بالکن به پروژه توسعه یا نوسازی جدید خود جذابیت بیشتری ببخشید. در هزینه های نگهداری و انرژی صرفه جویی کنید.

شیشه بالکن

پارس تشخیص می‌دهد که نمای ساختمان شما برجسته‌ترین بخش ساختمان شما، یعنی نمای ساختمان است.

به همین دلیل است که ما راه حل های همه کاره نمای ساختمان را متناسب با نیاز شما ارائه می دهیم.

ما می دانیم که هر پروژه نما منحصر به فرد است، بنابراین مشاوران فروش ما با شما و معماران شما کار می کنند تا اطمینان حاصل کنند که راه حل های نمای ساختمان ما با ظاهر و سبک منحصر به فرد ساختمان شما مطابقت دارد.

محصول ما در شرایط آزمایشگاهی و در هزاران کاربرد عملی در سراسر جهان آزمایش شده است.

راه حل های بالکن پارس بالکن نه تنها برای سازندگان بلکه برای ساکنان امن هستند.

ما مفتخریم که راه حلی زیبا و بادوام ارائه می دهیم که نیازهای ساختمان شما را برآورده می کند.

علاوه بر افزایش جذابیت و ایجاد فضای قابل استفاده بالکن در تمام طول سال، نمای بالکن شیشه ای جمع شونده بدون قاب پارس بالکن مزایای بسیاری را ارائه می دهد.

شیشه جمع شونده ما با دور نگه داشتن باران، برف، باد، گرد و غبار و پرندگان از بالکن شما از تخریب زودرس بالکن جلوگیری می کند.

این حفاظت به معنای صرف زمان و هزینه کمتر برای نگهداری و تعمیرات سطوح و سازه های داخلی بالکن است.

با شیشه جمع شونده ما، طول عمر بالکن دو برابر می شود.

همچنین در قبض انرژی خود صرفه جویی خواهید کرد. مطالعات متعدد روی محوطه های بالکن ما نشان می دهد که افزودن شیشه های جمع شونده به ساختمان شما مصرف کلی انرژی شما را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

مشاوران ما شبیه‌سازی‌های خاص محصول، راه‌حل‌های فنی مختلف، اطلاعات مربوط به قیمت‌گذاری و تخمین‌های مهلت را برای شما فراهم می‌کنند تا مطمئن شوند که پروژه شما بدون مشکل پیش می‌رود.

پروژه‌های ما همیشه شامل اندازه‌گیری دقیق محصول، طرح‌های نرده، محاسبات استحکام و مقاومت، طرح‌های تولید و نصب، نقشه‌های حفاری و جزئیات فنی خاص محصول می‌شود تا زمان برنامه‌ریزی و نصب تا حد امکان کاهش یابد.

زهرا دباغی بازدید : 13 چهارشنبه 29 دی 1400 نظرات (0)

آموزش تعمیر گوشی

آموزش تعمیر موبایل در تبریز

آیا می خواهید تعمیر گوشی را یاد بگیرید؟ این صنعت 4 میلیارد دلاری است که همچنان به رشد خود ادامه خواهد داد، زیرا مردم بیش از هر زمان دیگری صاحب تلفن های نو و دست دوم می شوند. با تعهد، می توانید مهارت های تعمیر موبایل را بیاموزید که به شما کمک می کند شغلی پیدا کنید، یک کنسرت جانبی راه اندازی کنید یا حتی یک تجارت تمام وقت راه اندازی کنید. از امروز با راهنمای ما در مورد نحوه یادگیری تعمیر تلفن شروع کنید

آموزشگاه تعمیرات موبایل در تبریز(آنلاین و غیر حضوری)

 

این مدارس منحصراً به تعمیر تلفن اختصاص داده شده اند و معمولاً شما را برای شرکت در آزمون  یا سایر امتحانات گواهینامه آماده نمی کنند. آنها گواهینامه های خود را ارائه می دهند و به شما نحوه عیب یابی و تعمیر انواع دستگاه های تلفن همراه از جمله آیفون، تلفن های اندرویدی و تبلت ها را آموزش می دهند.

 

اکثر مؤسسات تعمیر تلفن همراه دارای محیط های کلاس درس با آموزش عملی هستند، اگرچه برخی از آنها گزینه های یادگیری آنلاین و آفلاین را دارند. هزینه‌ها معمولاً همه چیزهایی را که نیاز دارید، از جمله قطعات و دستگاه‌های تمرینی را پوشش می‌دهد، اگرچه اگر به صورت آنلاین یاد می‌گیرید، ممکن است نیاز به خرید ابزار تعمیر گوشی خود داشته باشید.

کالج های اجتماعی و مدارس تجاری

 

بسیاری از کالج ها و مدارس تجاری آموزش تعمیر تلفن همراه را ارائه می دهند. این مدارس معمولاً آموزش عملی کلاس درس را ارائه می دهند، اگرچه برخی کلاس های آنلاین تعمیر تلفن را نیز ارائه می دهند. هزینه تحصیل شما احتمالاً شامل تمام آموزش ها، کتاب ها، ابزارها، قطعات تعمیر و دستگاه های تمرینی می شود.

 

برخی از مدارس گواهینامه های خود را دارند، در حالی که برخی دیگر شما را برای قبولی در آزمون های گواهینامه های شناخته شده صنعت  آماده می کنند. این گواهینامه بیش از تعمیر تلفن را شامل می شود و شامل تعمیر رایانه، شبکه، رویه های عملیاتی و حل مشکلات می شود. اگر می‌خواهید خدمات بیشتری ارائه دهید و خود را برای مشتریان یا کارفرمایان قابل فروش‌تر کنید، می‌تواند مفید باشد، اما همچنین می‌تواند زمان و هزینه سرمایه‌گذاری مورد نیاز برای تکمیل آموزش شما را افزایش دهد.

زهرا دباغی بازدید : 13 سه شنبه 28 دی 1400 نظرات (0)

درب اتوماتیک برای منزل؟ خوب، چرا که نه؟

طراحی سایت

درب‌های اتوماتیک معمولاً در ساختمان‌های عمومی و تجاری یافت می‌شوند، اما یافتن آن‌ها در اماکن خانگی نیز اصلاً غیرعادی نیست. تقریباً هر دری را می توان با یک مکانیزم ساده خودکار کرد و با سیستم های پیشرفته ما، حتی کوچکترین فضاها می توانند به راحتی مجموعه ای از درب های اتوماتیک را در خود جای دهند.

 

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است بخواهید مجموعه ای از درب های اتوماتیک را در خانه خود نصب کنید، اما اکثر مشتریان داخلی ما به دنبال راه حلی برای کمک به آنها در مسائل حرکتی خود هستند.

 

اگر به ویلچر وابسته هستید، یا اگر در رفت و آمد کمی مشکل دارید، باز و بسته کردن درها می تواند فوق العاده دشوار باشد. و اگر جایی وجود دارد که باید احساس کنید کنترل کامل اطراف خود را دارید، آن خانه شماست.

 

اینجاست که مجموعه ای از درب های اتوماتیک می توانند تفاوت را ایجاد کنند. آنها را می توان با سنسورهای حرکتی یا فعال کننده های دکمه ای کار کرد و تقریباً روی هر دری از خانه نصب می شود. و با اضافه شدن برخی مکانیسم های بسته نرم و سایر مکانیسم های ایمن، ایمنی و امنیت شما تضمین می شود.

 

در دسترسی خودکار، ما می توانیم یک راه حل سفارشی درب اتوماتیک را برای هر خانه طراحی، نصب و سرویس کنیم. ما همچنین تجربه گسترده ای در ارائه راه حل های ایمن و مطمئن برای خانه های مراقبت و انجمن های مسکن متعدد داریم، از جمله:

مدارس و دانشگاه ها

     دادگاها

    خانه سالمندان

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه درب های اتوماتیک در خانه می توانند زندگی را برای همه آسان تر و ایمن تر کنند، با ما تماس بگیرید. اگر درب های اتوماتیک را برای خانه یا سازمان خود در نظر می گیرید، ما بسیار خوشحال خواهیم شد که به نیازهای شما گوش دهیم، و حتی به صورت رایگان به شما پیشنهاد می دهیم.

زهرا دباغی بازدید : 16 چهارشنبه 22 دی 1400 نظرات (0)

انتخاب درب اتوماتیک مناسب

طراحی سایت

درب های اتوماتیک در تاسیسات تجاری بسیار متداول هستند زیرا راحتی ارزشمندی را برای افرادی که در محل کار می کنند و از آنها بازدید می کنند فراهم می کند. با این حال، انتخاب درب اتوماتیک مناسب برای بهره مندی از مزایای این درب ها بسیار مهم است. مسئولیت تهیه درب اتوماتیک مناسب، کاربردی و ایمن برای هر تاسیسات بر عهده مالک، طراح چیدمان و تامین کننده درب است.

سه نوع مختلف درب اتوماتیک وجود دارد که به راحتی در دسترس خواهید بود:

1. درب اتوماتیک کشویی

2.درب اتوماتیک نوسانی

3.درب های تاشو

به غیر از این سه طرح استاندارد موجود در بازار، برخی از تولیدکنندگان نیز بسته به نیازهای کاربردی و طراحی تاسیسات، طرح های سفارشی ارائه می دهند. ویژگی های تخصصی نیز توسط برخی سازندگان ارائه شده است مانند قابلیت باز شدن کامل درب در مواقع اضطراری.

مهمترین بخش انتخاب درب اتوماتیک مناسب، انتخاب توزیع کننده/پیمانکار نصب مناسب محلی است. توزیع کننده محلی شما باید تجربه درک نیازها و مشخصات شما برای محصول و پیکربندی مورد نظر را داشته باشد. شما می توانید از توزیع کننده خود بخواهید که یک مدرک انطباق را به شما ارائه دهد که نشان می دهد قوانین ساختمان و استانداردهای ساخت تعیین شده توسط مقامات معتبر رعایت شده است.

هنگام انتخاب طرح درب های اتوماتیک، تصمیم گیری باید بر اساس نوع تاسیسات، طرح آن و ماهیت ترافیک مورد انتظار در محل نصب پیشنهادی باشد. در بیشتر مواردی که درب برای تردد دو طرفه در نظر گرفته شده است، یک درب اتوماتیک کشویی انتخاب ایده آلی در نظر گرفته می شود زیرا به فضای کمتری برای کارکردن نیاز دارد. در صورت تردد یک طرفه، درب های اتوماتیک تابدار گزینه مناسبی هستند. با این حال، این درها نیاز به نصب فضاهای خالی بزرگ دارند تا مسیرهای نوسانی بتوانند به راحتی حرکت کنند.

با در نظر گرفتن همه این عوامل، می توانید به توزیع کننده محلی خود در انتخاب درب اتوماتیک مناسب برای تاسیسات خود کمک کنید. توزیع کننده محلی شما نماینده سازنده ای است که برای هدایت قوانین ساختمانی و استانداردهای عملی آموزش دیده است. از دانش و تجربیات آنها به نفع خود استفاده کنید.

زهرا دباغی بازدید : 20 شنبه 18 دی 1400 نظرات (0)

درک طراحی سایت

وقتی رسانه خود را درک کنیم، طراحی بهتری پیدا می کنیم. با این حال، حتی در این اواخر فرهنگی، بسیاری از مردم طراحی سایت را درک نمی کنند. در میان آنها می توان برخی از برجسته ترین رهبران تجاری و فرهنگی ما را یافت، از جمله تعدادی که تسلط عمیقی از طراحی دارند - به جز مواردی که به وب مربوط می شود.

 

 

برخی از کسانی که طراحی سایت را نمی دانند، با این وجود، کار ایجاد وب سایت یا نظارت بر طراحان و توسعه دهندگان وب را دارند. با این وجود، دیگرانی که طراحی سایت را نمی دانند، به طور حرفه ای وظیفه ارزیابی آن را از طرف بقیه ما دارند. کسانی که کمترین درک را دارند بیشترین سروصدا را ایجاد می کنند. آنها کسانی هستند که اتهامات را هدایت می کنند، درها را به هم می کوبند، و پول پرتاب می کنند - به سمت افراد و چیزهای اشتباه.

 

اگر ما سایت های بهتر، کار بهتر و مشتریان آگاه تر می خواهیم، ​​نیاز به آموزش از ما شروع می شود.

 

ترجیح املاک و مستغلات به معماری

 

درک طراحی سایت سخت است وقتی که وب را درک نکنید. و درک وب سخت است وقتی کسانی که برای توضیح آن پول می گیرند یا خودشان آن را نمی فهمند، یا به دلایل تجاری مجبور هستند برخی از چیزهایی را که می دانند سرکوب کنند، با تأکید بر Barnumesque بیش از درخشان.

 

و از تک بعدی بودن روایت خبری خسته می شود. به ما گفتند در سال 1994 وب عجیب و غریب و وحشی بود. در سال 99 یک پادشاه ساز بود. در سال 01، یک مجسمه نیم تنه. در سال 2002، اخبار وبلاگ ها را کشف کردند. در سال 2004، وبلاگ نویسان مهمان در CNN توضیح دادند که چگونه روزنامه نگاران شهروند اخبار و دموکراسی را دوباره ابداع می کنند و تعیین می کنند که چه کسی در انتخابات ریاست جمهوری آن سال پیروز می شود. من فراموش کردم که چگونه آن یکی شد.

 

وقتی پیش‌بینی‌های پوچ به مرگ مضحک می‌میرند، هیچ کس از اتاق خبر استعفا نمی‌دهد، آنها فقط خط جدیدی را به آب می‌اندازند – مانند بازاریاب‌هایی که شعاری را جایگزین می‌کنند. پس از دهه‌ها کالایی‌سازی اخبار، آنچه که شگفت‌انگیز است این است که هنوز تعداد خبرنگاران خوبی وجود دارد و بسیاری تلاش می‌کنند تا اطلاعات دقیق را در اختیار عموم قرار دهند. گاهی اوقات تقریباً می توان آن را از زیر غرش چیزهای عجیب و غریب و استثنایی شنید.

 

و از تک بعدی بودن روایت خبری خسته می شود. به ما گفتند در سال 1994 وب عجیب و غریب و وحشی بود. در سال 99 یک پادشاه ساز بود. در سال 01، یک مجسمه نیم تنه. در سال 2002، اخبار مردمی وبلاگ ها را کشف کردند. در سال 2004، وبلاگ نویسان مهمان عرق کرده در CNN توضیح دادند که چگونه شهروندان روزنامه نگار در حال اختراع اخبار و دموکراسی هستند و تعیین می کنند که چه کسی در انتخابات ریاست جمهوری آن سال پیروز می شود. من فراموش کردم که چگونه آن یکی شد.

 

تایپوگرافی، معماری و طراحی وب

 

مشکل اینجاست که طراحی وب، اگرچه از عناصر طراحی گرافیکی و تصویرسازی استفاده می کند، به آنها نقشه نمی دهد. اگر باید وب را با رسانه های دیگر مقایسه کنید، تایپوگرافی انتخاب بهتری خواهد بود. برای طراحی وب، مانند یک تایپ فیس، محیطی برای بیان شخص دیگری است. دور بمانید و من به شما خواهم گفت که طراحی سایت مانند irres است.

 

معماری (نوعی که از فولاد و شیشه و سنگ استفاده می‌کند) نیز مقایسه مناسبی است – یا حداقل، مناسب‌تر از طراحی پوستر. معمار هواپیماها و شبکه هایی را ایجاد می کند که رفتار پویای افراد را تسهیل می کند. پس از طراحی، معمار کنترل را رها می کند. با گذشت زمان، افرادی که از ساختمان استفاده می کنند، مفهوم طراحی معمار را برجسته می کنند و به آن می افزایند.

 

البته، همه مقایسه ها ذاتاً غیرقابل قبول است. "لندون فراخوان" تلویزیون چیست؟ جین آستین طراحی خودرو کیست؟ مادام باترفلای به خاطر نداشتن دنباله تعقیب و گریز ماشین کمتر زیبا نیست، کره بادام زمینی هم کمتر خوش طعم نیست زیرا نمی تواند برقصد.

زهرا دباغی بازدید : 21 شنبه 18 دی 1400 نظرات (0)
زهرا دباغی بازدید : 22 چهارشنبه 08 دی 1400 نظرات (0)

خطوط تولید کلوچه و بیسکویت در کارخانه ی صمصام

صمصام

همه ما بدیهی می دانیم که هر بسته یا کارتن کوکی یا بیسکویتی که باز می کنیم حاوی محصولات کاملاً پخته و با بافت و خوشمزه است. محصولات با کیفیت بالا به فناوری های پردازش با کیفیت بالا متکی هستند. صمصام طیف گسترده‌ای از سیستم‌های تغذیه خمیر، سپرده‌گذاران، قالب‌گیری‌های چرخشی، اجاق‌های تونلی کارآمد و سیستم‌های جابجایی محصولات پایین‌دستی را ارائه می‌دهد که می‌توانند برای پردازش هر دستور پخت و رسیدگی به هر خمیر یا مخلوط کوکی و بیسکویت پیکربندی شوند. فن‌آوری‌های صمصام را می‌توان برای یک خط تولید کامل جدید، ادغام در ارتقاء کارخانه یا نصب برای افزایش ظرفیت، عرضه کرد.

زهرا دباغی بازدید : 22 چهارشنبه 08 دی 1400 نظرات (0)

درک طراحی سایت

وقتی رسانه خود را درک کنیم، طراحی بهتری پیدا می کنیم. با این حال، حتی در این اواخر فرهنگی، بسیاری از مردم طراحی سایت را درک نمی کنند. در میان آنها می توان برخی از برجسته ترین رهبران تجاری و فرهنگی ما را یافت، از جمله تعدادی که تسلط عمیقی از طراحی دارند - به جز مواردی که به وب مربوط می شود.

 

 

برخی از کسانی که طراحی سایت را نمی دانند، با این وجود، کار ایجاد وب سایت یا نظارت بر طراحان و توسعه دهندگان وب را دارند. با این وجود، دیگرانی که طراحی سایت را نمی دانند، به طور حرفه ای وظیفه ارزیابی آن را از طرف بقیه ما دارند. کسانی که کمترین درک را دارند بیشترین سروصدا را ایجاد می کنند. آنها کسانی هستند که اتهامات را هدایت می کنند، درها را به هم می کوبند، و پول پرتاب می کنند - به سمت افراد و چیزهای اشتباه.

 

اگر ما سایت های بهتر، کار بهتر و مشتریان آگاه تر می خواهیم، ​​نیاز به آموزش از ما شروع می شود.

 

ترجیح املاک و مستغلات به معماری

 

درک طراحی سایت سخت است وقتی که وب را درک نکنید. و درک وب سخت است وقتی کسانی که برای توضیح آن پول می گیرند یا خودشان آن را نمی فهمند، یا به دلایل تجاری مجبور هستند برخی از چیزهایی را که می دانند سرکوب کنند، با تأکید بر Barnumesque بیش از درخشان.

 

و از تک بعدی بودن روایت خبری خسته می شود. به ما گفتند در سال 1994 وب عجیب و غریب و وحشی بود. در سال 99 یک پادشاه ساز بود. در سال 01، یک مجسمه نیم تنه. در سال 2002، اخبار وبلاگ ها را کشف کردند. در سال 2004، وبلاگ نویسان مهمان در CNN توضیح دادند که چگونه روزنامه نگاران شهروند اخبار و دموکراسی را دوباره ابداع می کنند و تعیین می کنند که چه کسی در انتخابات ریاست جمهوری آن سال پیروز می شود. من فراموش کردم که چگونه آن یکی شد.

 

وقتی پیش‌بینی‌های پوچ به مرگ مضحک می‌میرند، هیچ کس از اتاق خبر استعفا نمی‌دهد، آنها فقط خط جدیدی را به آب می‌اندازند – مانند بازاریاب‌هایی که شعاری را جایگزین می‌کنند. پس از دهه‌ها کالایی‌سازی اخبار، آنچه که شگفت‌انگیز است این است که هنوز تعداد خبرنگاران خوبی وجود دارد و بسیاری تلاش می‌کنند تا اطلاعات دقیق را در اختیار عموم قرار دهند. گاهی اوقات تقریباً می توان آن را از زیر غرش چیزهای عجیب و غریب و استثنایی شنید.

 

و از تک بعدی بودن روایت خبری خسته می شود. به ما گفتند در سال 1994 وب عجیب و غریب و وحشی بود. در سال 99 یک پادشاه ساز بود. در سال 01، یک مجسمه نیم تنه. در سال 2002، اخبار مردمی وبلاگ ها را کشف کردند. در سال 2004، وبلاگ نویسان مهمان عرق کرده در CNN توضیح دادند که چگونه شهروندان روزنامه نگار در حال اختراع اخبار و دموکراسی هستند و تعیین می کنند که چه کسی در انتخابات ریاست جمهوری آن سال پیروز می شود. من فراموش کردم که چگونه آن یکی شد.

 

تایپوگرافی، معماری و طراحی وب

 

مشکل اینجاست که طراحی وب، اگرچه از عناصر طراحی گرافیکی و تصویرسازی استفاده می کند، به آنها نقشه نمی دهد. اگر باید وب را با رسانه های دیگر مقایسه کنید، تایپوگرافی انتخاب بهتری خواهد بود. برای طراحی وب، مانند یک تایپ فیس، محیطی برای بیان شخص دیگری است. دور بمانید و من به شما خواهم گفت که طراحی سایت مانند irres است.

 

معماری (نوعی که از فولاد و شیشه و سنگ استفاده می‌کند) نیز مقایسه مناسبی است – یا حداقل، مناسب‌تر از طراحی پوستر. معمار هواپیماها و شبکه هایی را ایجاد می کند که رفتار پویای افراد را تسهیل می کند. پس از طراحی، معمار کنترل را رها می کند. با گذشت زمان، افرادی که از ساختمان استفاده می کنند، مفهوم طراحی معمار را برجسته می کنند و به آن می افزایند.

 

البته، همه مقایسه ها ذاتاً غیرقابل قبول است. "لندون فراخوان" تلویزیون چیست؟ جین آستین طراحی خودرو کیست؟ مادام باترفلای به خاطر نداشتن دنباله تعقیب و گریز ماشین کمتر زیبا نیست، کره بادام زمینی هم کمتر خوش طعم نیست زیرا نمی تواند برقصد.

زهرا دباغی بازدید : 22 چهارشنبه 08 دی 1400 نظرات (0)

چگونه باتری مرده موبایل را تعمیر کنیم؟

چگونه باتری مرده تلفن همراه را تعمیر کنیم؟

اطلاعات این مقاله برای کمک به تعمیر موبایل در یادگیری خواندن و دانلود مقالات تعمیرات موبایل با لینک مستقیم طراحی شده است. اگر اطلاعات ما را مفید می دانید، نظر خود را بنویسید! نظرات به ما کمک می کند تا نه تنها مقالات LinkedIn خود را در مورد تعمیر موبایل بهبود دهیم، بلکه به دیگران نیز اطلاع دهیم که به ارائه بهترین کیفیت اهمیت می دهیم.

چگونه باتری مرده موبایل را تعمیر کنیم؟

 

 درصد باتری‌های برگشتی یا مشکلی ندارند یا به راحتی با تقویت‌کننده باتری قابل بازیابی هستند؟ ممکن است ما پیشنهاداتی داشته باشیم که ممکن است مشکلات باتری تلفن همراه شما را کاهش دهد.

راهنمای دستگاه منبع تغذیه Dc برای تعمیر موبایل

 

بهترین کیفیت منبع تغذیه DC برای هر تکنسین تعمیر گوشی ضروری است. هم مبتدیان و هم تکنسین های حرفه ای باید استفاده از منبع تغذیه DC موبایل را بدانند حتی اگر تعمیرات نرم افزاری موبایل انجام دهند. در اینجا ما یک راهنمای دستگاه منبع تغذیه dc رایگان داریم که به شما دانش عمیقی در مورد استفاده از منبع تغذیه dc موبایل می دهد. برای دانلود نحوه استفاده از منبع تغذیه DC pdf اینجا کلیک کنید

بهترین تفنگ حرارتی برای تعمیر تلفن همراه

 

تفنگ حرارتی برای تعمیر موبایل تجهیزات مورد نیاز برای لحیم کاری و لحیم کاری قطعات آی سی یا تراشه ها و BGA در حین تعمیر تلفن همراه و سایر تعمیرات PCB موبایل است. برای اینکه بدانید بهترین استفاده از Rework Station برای تعمیر تلفن همراه چیست، پست وبلاگ بهترین تفنگ حرارتی برای تعمیر تلفن همراه را بخوانید. این راهنما دارای دانش پایه ای برای پیشرفت مهارت های لحیم کاری است. برای اینکه بدانید بهترین دمای ایمن برای لحیم کاری قطعات و آی سی روی برد مدار چاپی موبایل با دمنده هوای گرم برای تعمیر تلفن همراه چیست، تفنگ هوای گرم را برای تعمیر موبایل بخوانید.

نکات مهم برای تکنسین تعمیرات موبایل

 

آیا به دنبال اطلاعات کامل رایگان در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک تکنسین تعمیر تلفن همراه، دانش عمیق هستید! سپس این ترفندهای تعمیر موبایل را بخوانید فرصتی عالی برای افزایش مشتریان خود و کسب و کار بیشتر و همچنین پول بیشتر. این راهنمای pdf در مورد نکات مهم در کار تعمیر تلفن، آنچه را که امسال به عنوان تکنسین تعمیر تلفن همراه نیاز دارید، دارد.

فروش قطعات دست دوم موبایل

 

اگر می خواهید قیمت امروز لوازم یدکی تلفن همراه را بدانید، این راهنمای pdf خرید آنلاین لوازم یدکی موبایل به شما کمک می کند. این کاملا رایگان است. برای اطلاع از قیمت پنل موبایل اینجا در پاکستان آن را بخوانید

نحوه تعمیر مشکل نرم افزار اندروید

 

آیا به دنبال نحوه استفاده از نرم افزار موبایل برای تعمیر مشکلات نرم افزار گوشی اندروید هستید، این راهنمای pdf برای شماست. آموزش تعمیر نرم افزار تلفن همراه را به صورت pdf از اینجا دانلود کنید. اگر می خواهید سخت افزار موبایل یاد بگیرید، تعمیر تلفن همراه را بخوانید

نحوه تعمیر اتصال کوتاه گوشی

 

آیا به دنبال اطلاعات کامل رایگان در مورد تلفن همراه کوتاه هستید؟ چگونه اتصال کوتاه در PCB را بررسی کنیم، چگونه تلفن همراه کوتاه را تعمیر کنیم، و چه چیزی باعث اتصال کوتاه می شود، پاسخ می دهد، سپس نحوه تعمیر گوشی اتصال کوتاه را بخوانید و در اینجا لینک کتاب الکترونیکی موبایل کوتاه PDF رایگان برای دانلود راهکارهای تعمیرات گوشی اتصال کوتاه است.

 

در این مقاله لینکدین، چند مقاله و سند pdf در مورد تعمیر تلفن همراه را در اختیار شما قرار می دهیم. بعداً موارد بیشتری را منتشر خواهیم کرد. قسمت بعدی این مقاله به زودی منتشر خواهد شد. این مقاله را نظر دهید و لایک کنید، به اشتراک بگذارید تا بتوانم مقاله دیگری را در مورد موضوعی که می خواهید بخوانید برای شما بنویسم

زهرا دباغی بازدید : 16 چهارشنبه 08 دی 1400 نظرات (0)

درب های گردان اتوماتیک

طراحی سایت

درب های گردان اتوماتیک راه حلی ایده آل برای بهره وری انرژی و راحتی هستند. درهای گردان اتوماتیک و امنیتی ما دارای طراحی، راحتی و زیبایی شناسی عالی برای هر نیاز ورودی هستند. راه حلی را از شرکت انتخاب کنید که بهترین کیفیت و خدمات را با قیمتی متناسب با بودجه شما به شما ارائه دهد.

برترین تولید کننده درب اتوماتیک گردان

 

چه به یک درب گردان سنتی به سبک دستی نیاز داشته باشید یا به دنبال ارتقاء به درب گردان اتوماتیک باشید، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم. ما به عنوان یک تولید کننده پیشرو درب های گردان اتوماتیک، مجموعه بزرگی از درب های گردان اتوماتیک شامل درب های دو و سه بال با ظرفیت بالا و درب های کنترل دسترسی را برای امنیت بیشتر ارائه می دهیم.

زهرا دباغی بازدید : 13 چهارشنبه 08 دی 1400 نظرات (0)

شیشه بالکن

نرده های شیشه ای، هم سبک بدون قاب و هم به صورت نیمه بدون فریم، می توانند جذابیت بصری را به خانه شما ارائه دهند که فکر نمی کردید امکان پذیر باشد.

با توجه به علاقه روزافزون به استفاده از فضای بیرون به عنوان وسیله ای برای گسترش زندگی داخلی، نرده های شیشه ای به دلایل زیادی انتخاب عالی هستند.

نمای بدون مانع:

بر خلاف سایر انواع نرده های سنتی، نرده های شیشه ای نمای بی وقفه ای از محیط اطراف شما ارائه می دهند. شیشه بدون قاب منظره شفافی را برای شما فراهم می کند که می توانید واقعاً از آن لذت ببرید.


نگرانی‌های ایمنی:

وقتی صحبت از ایمنی به میان می‌آید، فکر می‌کنید شیشه در لیست پایین‌تر است.

پس از همه، می تواند به هزاران قطعه تیز و ریز خرد شود، درست است؟ اشتباه. در واقع کاملا برعکس است پانل های شیشه ای مورد استفاده در نرده ها هم سفت و هم مقاوم هستند.

در پارس بالکن، تمام پانل های ما تقویت شده اند تا در صورت ضربه زیاد، نشکن شوند.


نگهداری آسان:

نرده های شیشه ای به طرز شگفت انگیزی نگهداری می شوند و به زمان و تلاش بسیار کمی نیاز دارند تا ظاهری زیبا و بی عیب داشته باشند.


زیبایی شناسی:

شیشه یکی از موادی است که به عنوان رنگی پیچیده و ظریف به خانه یا تجارت می بخشد. این نوع خاص از مانع ایمنی در بالکن ها و مناطق بیرونی برجسته به نظر می رسد، همچنین در کنار راه پله ها یا در سطوح نیم طبقه به خوبی کار می کند.

این برای اکثر دکورهای مسکن مناسب است و به ویژه به فضای داخلی مدرن کمک می کند.


اضافه شدن احساس فضا:

یکی دیگر از دلایل اصلی محبوبیت نرده های شیشه ای این روزها زیرا این عنصر در واقع به ایجاد توهم فضای بیشتر کمک می کند.

با نصب نرده شیشه ای در پله ها، مناطق مرتفع، یا به عنوان یک صفحه دوش شیشه ای یا درب شیشه ای یا اطراف محوطه استخر، می توانید از آن به عنوان یک حاشیه شفاف لذت ببرید.


نور اجازه می دهد:

نور به دلیل شفاف بودن آن می تواند به راحتی از نرده شیشه ای عبور کند و به ایجاد توهم فضایی با نور خوب کمک کند.

در شیشه بالکن پارس، با کیفیت ترین نرده های شیشه ای را در ملبورن خواهید یافت.

شما همچنین بزرگترین تنوع را خواهید یافت، با همه چیز از نرده های شیشه ای سنتی، نیمه قاب و بدون قاب. امروز با شیشه بالکن پارس تماس بگیرید تا نرده شیشه ای رویاهای خود را شروع کنید.

زهرا دباغی بازدید : 17 چهارشنبه 24 آذر 1400 نظرات (0)

3 دلیل برای اینکه مردم شیشه بالکن را برای خانه ترجیح می دهند

اگر می خواهید مناظر عالی برای خانه خود داشته باشید، بالکن خود را با نرده های شیشه ای گسترده و پانل های شیشه ای از کف تا سقف تزئین کنید. نرده شیشه ای در اصل نرده ای از شیشه است که در گالری ها، ایوان ها، نیم طبقه ها و غیره نصب می شود. اما اگر می خواهید از بالکن خود برای مدت طولانی تری استفاده کنید، یک نرده ساده ممکن است کافی نباشد. یک ایده بهتر این است که شیشه های بالکن ثابت یا جمع شونده را نصب کنید.

شیشه بالکن چیست؟

به عبارت ساده، شیشه بالکن از بالکن شما محافظت کرده و به سبکی پوشش می دهد. این پانل های شیشه ای مانند سنگ هستند و می توانند در برابر عوامل خارجی مانند باد، رعد و برق و گرد و غبار مقاومت کنند. چه یک شام صمیمی با عزیزانتان باشد یا یک جشن تولد کامل، شیشه بالکن فضای بیرون را به شیوه ای جذاب به داخل می آورد.

اگر به دنبال بازسازی بالکن خود هستید، نصب یک محفظه شیشه ای راه حلی است! حس باز بودن را به کل خانه خود بدهید و جریان دوش نور طبیعی را در داخل به حداکثر برسانید.

انواع شیشه بالکن

محفظه های شیشه ای بالکن را می توان در هر ابعاد یا ضخامتی بسته به نیاز فضایی شما سفارشی کرد. در حالی که چندین طرح شیشه ای بالکن سفارشی وجود دارد که می توانید با متخصصان خود در مورد آنها صحبت کنید، لیست زیر دو مورد از محبوب ترین گزینه ها است.

سقف تا کف

همانطور که از نام آن پیداست، چنین محفظه های شیشه ای از سقف تا کف، اما در قسمت داخلی نرده بالکن نصب می شوند. در اینجا، پروفیل های آلومینیومی مقاوم از پانل های شیشه ای سکوریت شده یا چند لایه پشتیبانی می کنند. این طرح بالکن شما را با استفاده از دو نرده، دو چندان تقویت می کند.

نرده به پشت بام

این سازه نیز به کمک پروفیل های آلومینیومی نصب شده روی سقف تا نرده نصب می شود. شیشه های سکوریت شده یا چند لایه با چگالی قابل تنظیم سپس به این پروفیل های آلومینیومی متصل می شوند.

هر دو نوع پانل شیشه ای بالکن بسیار محکم و مقاوم در برابر حرارت و رطوبت هستند. آنها همچنین می توانند در برابر وزش باد شدید مقاومت کنند و خانه شما را در برابر آلودگی و گرد و غبار عایق کنند.

چرا شیشه بالکن را برای خانه خود انتخاب کنید؟

جدا از اینکه خانه شما را با زیبایی شناسی خیره کننده تزئین می کند، پانل های شیشه ای بالکن عملکردهای دیگری نیز دارند که در زیر ذکر شده است.

از بالکن محافظت می کند

پانل های شیشه ای بالکن بدون قاب از عوامل محیطی ناخواسته مانند گرد و غبار، آلودگی، پرندگان، پشه ها و باران جلوگیری می کند. این سطوح به طور قابل ملاحظه ای زمان صرف شده برای تعمیر و نگهداری بالکن را کاهش می دهد.

محفظه های شیشه ای بالکن نیز عایق صوتی عالی را ارائه می دهند. این ویژگی مخصوصاً اگر خانه شما در یک خیابان شلوغ باشد مفید است. این پانل ها، زمانی که با نوع مناسب لعاب ترکیب شوند، می توانند صدای بیرون را حداقل تا 50 درصد کاهش دهند. این مزیت تضمین می کند که هرگز مجبور نخواهید شد با صدای بوق و آژیر از خواب بیدار شوید.

اگر خانه شما در طبقه پایینی است، این محفظه ها ایمنی کلی خانه شما را نیز افزایش می دهند. یک بالکن باز در سطح پایین تر را می توان راحت تر به آن بالا رفت. حتی اگر بین ورودی بالکن و خانه شما یک در امن وجود داشته باشد، نفوذ غیرقانونی به فضا بسیار نامطلوب است.

فضای استراحت در فضای باز را اضافه می کند

اکثر صاحبان خانه بالکن را جدا از سایر قسمت های خانه خود می دانند. نتیجه این تفکیک، چنین فضای بیرونی ممتازی را بدون استفاده می‌گذارد. شیشه بالکن قابلیت استفاده اساسی این منطقه را بهبود می بخشد. علاوه بر این، اگر بالکن شما به اندازه کافی بزرگ است، می‌توانید چند صندلی استراحت بیندازید یا یک آلاچیق کوچک نصب کنید و آن را به مکانی فوق‌العاده برای پذیرایی از مهمانان تبدیل کنید.

شیشه بالکن فضا را به یک اتاق اضافی تبدیل می کند که به مناظر پانوراما و امکانات بی پایان باز می شود. چه به دنبال خلوت باشید و چه در حال برگزاری یک جلسه باشید، می توانید همه این کارها را بدون ترک آسایش خانه انجام دهید.

ایمنی را افزایش می دهد

ممکن است شما یک بالکن بزرگ داشته باشید اما به دلیل نگرانی های ایمنی هنوز نتوانید به کودکان اجازه بازی در آنجا را بدهید. پانل های شیشه ای بالکن می توانند به شما کمک کنند تا از شر چنین ترس هایی خلاص شوید. بالکن بسته برای حرکت کودکان بدون نزدیک شدن به لبه کاملاً ایمن است زیرا اساساً هیچ لبه ای پس از نصب پانل وجود ندارد.

اگر از دوستداران حیوانات هستید، می توانید اجازه دهید حیوانات خانگی خود بدون نگرانی در مورد ایمنی آنها به بالکن پرسه بزنند. این سازه‌ها همچنین به گربه‌سانان و سگ‌های سگ شما این حس را می‌دهند که بیش از حد معمول در فضای باز باشند.

چیزی برای در نظر گرفتن

اگر عاشق نسیم عصرگاهی هستید که به خانه شما می وزد، پانل های شیشه ای بالکن جمع شونده را نصب کنید. پانل‌های شیشه‌ای دیواری جمع‌شونده را می‌توان به طور کامل یا جزئی باز کرد، معمولاً با کمک یک دستگیره شبیه به درب اتومبیل. قبل از نصب این سطوح با متخصص شیشه خود در مورد سطح سفارشی سازی ممکن مشورت کنید.

برای به نمایش گذاشتن بهترین شیشه بالکن، با پارس بالکن تماس بگیرید. ما مجموعه ای از راه حل های طراحی شیشه ای متحول کننده را ارائه می دهیم که مطمئناً با حساسیت های طراحی شما مطابقت دارد. تیم متخصص ما در هر مرحله از راه، از انتخاب تا نصب و پشتیبانی پس از فروش، کمک می‌کنند.

به www.parsbalkon.comمراجعه کنیدامروز یک مشاوره حرفه ای دریافت کنید یا درخواست تماس بگیرید!

زهرا دباغی بازدید : 15 چهارشنبه 24 آذر 1400 نظرات (0)

آیا کسب و کاری بدون وب سایت دارید؟

 

ما دلایلی را درک می‌کنیم که چرا ممکن است در ساختن یک کسب‌وکار خود مقاومت کنید: «من از فناوری آگاه نیستم»، «آنها خیلی گران هستند»، «زمان ندارم» یا بدنام «من به اندازه کافی کسب و کار دارم و من به یکی نیاز ندارم». واقعیت این است که شما نیازی به دانش فنی ندارید، ایجاد یک وب سایت حرفه ای برای کسب و کار شما می تواند ارزان و آسان باشد، و حتی ساده تر کردن آن برای شما – نداشتن وب سایت برای شما زمان و هزینه دارد.

 

این را بررسی کنید… 81٪ از مردم قبل از تصمیم گیری برای خرید در مورد یک کسب و کار یا خدمات در اینترنت تحقیق می کنند. این 25.92 میلیون نفر است که به دنبال کسب و کار آنلاین هستند. با این حال، 46 درصد از صاحبان کسب و کار «کسب و کار در حال حاضر نیازی به آن ندارد» را به عنوان دلیل شماره 1 خود برای نداشتن وب سایت ذکر کردند. ما آمارگیر نیستیم، اما می‌توانیم ببینیم که یک گسست آشکار در اینجا وجود دارد.

 

هنوز مطمئن نیستید که آیا کسب و کار شما به یک وب سایت نیاز دارد؟ به خواندن ادامه دهید

1. داشتن یک وب سایت باعث جذب مشتریان جدید به کسب و کار شما می شود و پول بیشتری برای شما به ارمغان می آورد.

 

ما این آمار را خیلی دوست داریم، دو بار به آن اشاره می کنیم: 81٪ از مردم قبل از تصمیم گیری برای خرید، درباره یک کسب و کار یا خدمات آنلاین تحقیق می کنند. اگر وب سایت ندارید، شانسی برای تصاحب سهمی از این بازار ندارید.

 

وب سایت شما می تواند 24/7/365 در دسترس باشد حتی زمانی که شما نیستید. یک وب سایت به عنوان حامی کسب و کار همیشه فعال شما در طول ساعات اداری و خارج از آن عمل می کند.

 

وب‌سایت‌ها به شما کمک می‌کنند تا تعداد بیشتری از ارجاع‌های موجود خود را تبدیل کنید، زیرا اکثر مردم هنوز تحقیقات خود را انجام می‌دهند و شما را در مقابل رقبایتان قرار می‌دهند.

2. به سادگی با داشتن یک وب سایت، اعتبار فوری به کسب و کار خود اضافه کنید.

 

مصرف کننده قرن بیست و یکم شکاک است. در واقع، 56٪ از مردم اظهار داشتند که بدون وب سایت به یک تجارت اعتماد نمی کنند. داشتن یک وب سایت خوب فوراً اعتبار شما را به عنوان یک تجارت قانونی افزایش می دهد.

 

اولین برداشت ها به حساب می آیند و وب سایت ها به شما این امکان را می دهند که با یک مقدمه به خوبی طراحی شده برای کسب و کار خود، تأثیر بسیار قوی داشته باشید.

 

یک وب سایت می تواند به نشان دادن تخصص شما و موقعیت بهتر کسب و کار شما کمک کند. یک وب سایت می تواند ابزار شماره یک شما برای برجسته شدن در میان جمعیت باشد.

3. آنقدرها هم که فکر می کنید سخت یا گران نیست.

 

برای داشتن یک وب سایت نیازی به دانش فنی ندارید. بسیاری از شرکت های توسعه وب دارای فرآیندهای ثبت نام بسیار ساده هستند که این فرآیند را برای شما سریع و بدون دردسر می کند.

 

می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد. وب سایت ها نسبت به هر شکل دیگری از تبلیغات، بازگشت سرمایه بهتری را ارائه می دهند. اگر قصد بازاریابی کسب و کار خود را دارید، یک وب سایت باید اولویت اول شما باشد.

 

با گذشت زمان، سرمایه‌گذاری نسبتاً کم برای ایجاد یک وب‌سایت تجاری، با جذب مشتریان جدید و ایجاد برند شما، سود سهام را به همراه خواهد داشت. به علاوه، این یک هزینه قانونی قانونی و حذف مالیات است.

4. داشتن یک وب سایت باعث صرفه جویی در وقت شما می شود.

 

چه در حال تجارت ایمیل، گرفتن تماس یا ارسال پیشنهادات باشید - برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه زمان بر است. وب سایت شما می تواند با ارائه پاسخ به سوالات و سوالات رایج مشتریان، در این زمان صرفه جویی کند. این برای شما چه معنایی دارد؟ می توانید وقت خود را صرف انجام کارهای ارزشمندتر کنید.

5. موقعیت خود را تعیین کنید و کنترل برند خود را حفظ کنید.

 

یک وب سایت به عنوان یک پلت فرم برای پیام های شما عمل می کند و درک آنلاین از تجارت شما را شکل می دهد به گونه ای که کانال های رسانه های اجتماعی شما نمی توانند ارائه دهند.

 

این پلتفرم به شما امکان می دهد تا خود را در بازار قرار دهید تا نوع دقیق مشتریان مورد نظر خود را بدست آورید.

 

بسیاری از صاحبان کسب و کار به صورت آنلاین، گاهی ناآگاهانه و/یا منفی مورد بررسی قرار گرفته اند. این چگونه بر شما تاثیر دارد؟ 79 درصد از کاربرانی که نظرات آنلاین را می خوانند، آنها را باور می کنند. با ارسال نظرات مثبت خود با این منفی نگری مبارزه کنید.

زهرا دباغی بازدید : 15 چهارشنبه 24 آذر 1400 نظرات (0)

به یک موسسه آموزش تعمیرات موبایل خوب بپیوندید و گواهینامه بگیرید

پیدا کردن یک موسسه آموزشی خوب گامی مهم برای تبدیل شدن به یکی از بهترین تکنسین های تعمیرات موبایل است. تعداد زیادی موسسات و آموزشگاه های تعمیرات موبایل وجود دارند که در ارائه آموزش های تخصصی تعمیرات موبایل تخصص دارند.

 

تنها یک مؤسسه آموزشی خوب با رویکرد صحیح به آموزش می تواند در مدت زمان کوتاهی به موفقیت منجر شود. شما می توانید به موسسه Prizm بپیوندید که دوره تعمیرات موبایل خود را در مرکز آموزشی خود در بمبئی برگزار می کند. اگر زمان یا دسترسی به یک موسسه آموزشی ندارید، می توانید در دوره آموزش تعمیرات موبایل همراه خودآموز بپیوندید و تمام مهارت های تعمیر را به صورت حرفه ای بیاموزید تا به خود رونق داده و آن را در صنعت تعمیرات موبایل همراه بزرگ کنید.

 

کیفیت آموزش هم به موسسه و هم به مربیان آن بستگی دارد. با این حال، جمع آوری دانش به دانش آموز بستگی دارد. همچنین مطمئن شوید که دوره آموزشی هم دوره تعمیر سخت افزار موبایل و هم دوره تعمیر نرم افزار موبایل را پوشش می دهد. به کارگیری آنچه آموخته اید بعداً در شروع کار انجام می شود. استاد شدن در یک تجارت کمک می کند، اما ارزش گواهینامه نیز غیرقابل انکار است.

زهرا دباغی بازدید : 18 شنبه 20 آذر 1400 نظرات (0)

مزایای بالکن شیشه ای

  • بالکن ها را راحت تر می کند.
  • بالکن ها را دلپذیرتر و جادارتر می کند.
  • از بالکن ها در برابر شرایط بد آب و هوایی محافظت می کند.
  • این امکان استفاده آسان را فراهم می کند زیرا می توان آن را باز و بسته کرد.
  • با ارائه عایق، قابلیت استفاده را افزایش می دهد.
  • امکان استفاده تمام فصول از بالکن را فراهم می کند
  • امکان استفاده تمام فصول از بالکن را فراهم می کند

شیشه بالکن

سیستم های بالکن شیشه ای

موقعیت‌های خاص مختلفی وجود دارد که با یکدیگر متفاوت هستند، از جمله موقعیت مکانی، وسعت و بالکن بودن یا نبودن آن، مخصوصاً برای منازل، ادارات و مکان‌های بازگشایی. برای اطمینان از در دسترس بودن بالکن فضاها در تمام فصول سال، ما عاشقانه سیستم های بالکن شیشه ای ترجیحی را به شما پیشنهاد می کنیم. همچنین می‌توانید با سیستم‌های بالکن شیشه‌ای که بدون تنگ‌کردن فضا، آن‌ها را با دکوراسیون منحصربه‌فرد خود تغذیه می‌کنند، در هر شرایط آب و هوایی و فصول از بالکن‌های خود لذت ببرید.

موقعیت‌های خاص مختلفی وجود دارد که با یکدیگر متفاوت هستند، از جمله موقعیت مکانی، وسعت و بالکن بودن یا نبودن آن، مخصوصاً برای منازل، ادارات و مکان‌های بازگشایی. برای اطمینان از در دسترس بودن بالکن فضاها در تمام فصول سال، ما عاشقانه سیستم های بالکن شیشه ای ترجیحی را به شما پیشنهاد می کنیم. همچنین می‌توانید با سیستم‌های بالکن شیشه‌ای که بدون تنگ‌کردن فضا، آن‌ها را با دکوراسیون منحصربه‌فرد خود تغذیه می‌کنند، در هر شرایط آب و هوایی و فصول از بالکن‌های خود لذت ببرید

شیشه بالکن

شیشه بالکن

امکانات بالکن شیشه ای

سیستم های بالکن شیشه ای که با دکور زیبایی منحصربفرد خود بدون تنگ کردن فضا تغذیه می کند و شما می توانید از بالکن های خود در هر شرایط آب و هوایی و فصول سال از ویژگی های بالکن شیشه ای لذت ببرید.

    از آنجایی که بالکن شیشه ای به عنوان یک سیستم متحرک ریلی اعمال می شود، می توانید آن را به دلخواه باز و بسته کنید. بنابراین، می توانید از شرایط بد آب و هوایی مانند برف، زمستان، باران، باد در امان باشید.

  •     بالکن شیشه ای با ظاهر زیبایی خود به عنوان یک پل تزئینی بین خانه شما و بالکن عمل می کند.
  •     این امکان را برای استفاده از بالکن خود در تمام فصول فراهم می کند.
  •     می توانید از منظره لذت ببرید.
  •     از نمای بیرونی و همچنین داخلی به بالکن شما ارزش زیبایی می بخشد.
زهرا دباغی بازدید : 19 شنبه 20 آذر 1400 نظرات (0)

5 دلیل برای اینکه چرا باید ارائه دهنده خدمات تعمیر گوشی رسمی را انتخاب کنید

آیا تا به حال در موقعیتی قرار گرفته اید که به بهترین خدمات تعمیر تلفن همراه برای گوشی آسیب دیده خود نیاز داشته باشید، اما همچنان برای انتخاب بین ارائه دهنده خدمات رسمی تعمیر موبایل و ارائه دهندگان تعمیرات شخص ثالث تلاش کنید؟ احتمالا شما تنها نیستید

 

مخصوصاً زمانی که گارانتی اولیه تلفن منقضی شده است، برای برخی از افراد می‌تواند سخت باشد که به ارائه‌دهنده خدمات تعمیر مجاز بمانند زیرا احساس می‌کنند قیمت‌های تعمیر آن‌ها گزاف است.

 

با این حال، آیا همه اینها درست است؟ آیا تعمیر گوشی هوشمند خود در مرکز تعمیرات شخص ثالث بی خطر است؟ خوب، احتمالاً این درست نیست. در اینجا 5 دلیل وجود دارد که چرا باید ارائه دهنده خدمات رسمی تعمیر گوشی را برای برند خود در هر زمان انتخاب کنید.

 

چرا ارائه دهنده خدمات رسمی تعمیر موبایل را انتخاب کنید؟

 

آیا باید خدمات تعمیر موبایل شخص ثالث را در نزدیکی خود انتخاب کنم یا به ارائه دهنده خدمات رسمی مراجعه کنم؟ خوب، ارائه دهندگان خدمات رسمی برخی از ویژگی ها و کیفیت هایی را ارائه می دهند که معمولاً در جاهای دیگر یافت نمی شوند. در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم:

 

    تکنسین های مجرب و آموزش دیده

    قطعات یدکی اصلی

    کیفیت تعمیر

    خدمات گارانتی قابل اعتماد

    خدمات صرفه جویی در زمان، هزینه و استرس

 

1. تکنسین های مجرب و آموزش دیده

 

دلیل شماره 1 اینکه چرا باید ارائه دهنده خدمات رسمی تعمیر تلفن را نسبت به سایرین انتخاب کنید، سطح اطمینانی است که می توانید نسبت به چیزی که آنها ارائه می دهند به دست آورید. برای شروع، تکنسین‌های مراکز رسمی سال‌ها تجربه در تعمیر هر گوشی هوشمند برند خود دارند. از این رو، آنها با انواع مشکلات گوشی های هوشمند آشنا هستند و راه های عالی برای حل چنین مشکلاتی را می دانند.

 

علاوه بر این، تکنسین‌های ارائه‌دهنده خدمات رسمی معمولاً آموزش‌ها و سمینارهای دوره‌ای را با هماهنگی شرکت دریافت می‌کنند و به آن‌ها کمک می‌کند دانش خود را رها کرده و مهارت‌ها و تکنیک‌های جدیدی را برای افزایش خروجی خود بیاموزند.

 

در نگاه اول می توانید مطمئن باشید که ابزار گران قیمت شما (گوشی هوشمند) در دستان اشتباهی نیست. اغلب اوقات، یک تکنسین بی تجربه ممکن است تلفن شما را از کار بیاندازد.

 

2. قطعات یدکی اصلی

 

نه تنها تکنسین های خوب آموزش دیده و دارای گواهی، بلکه ارائه دهندگان خدمات رسمی تعمیرات موبایل تنها از قطعات یدکی اصلی استفاده می کنند تا اطمینان حاصل کنند که پس از تعمیر موبایل خود همچنان از آن لذت خواهید برد. آنها قطعات یدکی خود را مستقیماً از کارخانه برند تهیه می کنند و اطمینان حاصل می کنند که تلفن شما به شرایط کارخانه خود باز می گردد.

 

چه بخواهید صفحه نمایش شکسته گوشی خود را تعمیر کنید، باتری آسیب دیده آن را تعویض کنید، قطعات ریز مادربرد را تعمیر کنید، یا هر بخش دیگری را تعمیر کنید، همیشه بهترین کیفیت قطعات یدکی را از ارائه دهنده خدمات رسمی دریافت خواهید کرد.

 

در حال حاضر، شما نمی‌توانید این را در مورد تعمیرکاران شخص ثالث بگویید، زیرا آنها یا قطعات یدکی خود را از تامین‌کنندگان دیگر می‌گیرند، که ممکن است همان کیفیتی را که با گوشی شما از کارخانه ارائه می‌شود حفظ نکنند.

 

3. کیفیت تعمیر

 

اگر نتیجه عالی به نظر نرسد، تکنسین های آموزش دیده با استفاده از قطعات یدکی اصلی کافی نیستند. برای اطمینان از اینکه پس از تعمیر دوباره عاشق گوشی آسیب دیده خود می شوید، ارائه دهنده خدمات تعمیر گوشی رسمی مجاز برند شما همیشه در کیفیت تعمیر برتری دارد.

 

یک دقیقه صبر کن! پس از انجام اولین تعمیر موبایل هوشمند خود چه احساسی دارید؟ آیا دوست داشتید از تعمیرکار برای کار خوب خود قدردانی کنید یا بعد از آن از تلفن خود متنفر شدید؟ حتی اگر چنین تجربه ای ندارید، کیفیت عالی تعمیر باید اولویت شما قبل از انتخاب برای تعمیر موبایل خود در هر مکانی باشد.

 

گاهی اوقات کمبود ابزار و ماشین آلات مورد نیاز می تواند نتیجه یک تکنسین مجرب را مخدوش کند. با این حال، در مراکز خدمات رسمی این اتفاق نمی افتد، زیرا آنها با ابزار و تجهیزات ضروری برای ارتقای شغل خود ارائه شده اند.

 

تخصص تکنسین آنها، استفاده از قطعات یدکی اورجینال، کار بر روی گوشی شما با ابزارهای توصیه شده، و بسیاری موارد دیگر باعث می شود تا کیفیت عالی تعمیر را دریافت کنید.

 

4. خدمات گارانتی قابل اعتماد

 

یکی دیگر از دلایل مهمی که باید تنها ارائه دهنده خدمات رسمی تعمیر گوشی را برای برند خود انتخاب کنید، ارائه یک گارانتی قابل اعتماد است. گارانتی می تواند به شما کمک کند از خدمات تعمیر رایگان در طول سال اول خرید گوشی خود یا بیشتر در صورت تصمیم به تمدید گارانتی لذت ببرید.

 

علاوه بر این، آنها به شما گارانتی اضافی برای هر سرویس تعمیر انجام شده می دهند. به عنوان مثال، Carlcare به مشتریان خود 30 تا 90 روز ضمانت تعویض صفحه نمایش ارائه می دهد و به آنها اجازه می دهد در صورت مشاهده اقدامات عجیب و غریب پس از تعمیر گوشی هوشمند خود، از خدمات تعمیر رایگان بهره مند شوند.

 

نکته جدی تر، تعمیر موبایل شما از فروشگاه های غیر رسمی شخص ثالث ممکن است گارانتی را باطل کند و شما را از خدمات تعمیر رایگان محروم کند. بنابراین، این دلیل دیگری برای چسبیدن به ارائه دهنده خدمات مشتری رسمی است، حداقل اگر دستگاه شما هنوز جدید است.

5. خدمات صرفه جویی در زمان، هزینه و استرس

 

دیگر نباید مجبور باشید چندین ساعت در مرکز خدمات منتظر بمانید یا گوشی خود را چندین روز رها کنید تا خدمات تعمیر را دریافت کنید! البته، شما به جای اینکه کل روز را در یک مرکز خدمات بگذرانید، برنامه ها و بسیاری از کارهای دیگر را برای انجام وقت خود دارید.

 

همانطور که انتظار می رود، ارائه دهندگان خدمات تعمیر رسمی می توانند با خدمات رایگان اضافی خود در زمان و هزینه شما صرفه جویی کنند. علاوه بر اینکه می‌توانید گوشی خود را در سریع‌ترین زمان ممکن تعمیر کنید، می‌توانید از خانه خود با آنها وقت رزرو کنید، قیمت تعمیرات آنلاین یا قیمت قطعات یدکی را دریافت کنید و شاید خدمات ارسال رایگان دریافت کنید.

 

در زمینه، رزرو وقت تعمیر باعث صرفه جویی در زمان انتظار شما می شود. ابتدا فقط باید در صورت نیاز به مرکز تعمیرات مراجعه کنید. و وقتی این کار را انجام دهید، آنها با شما به عنوان یک مشتری VIP رفتار می کنند، شما را اولویت بندی می کنند و گوشی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیر می کنند. بنابراین، نه تنها در زمان شما صرفه جویی می کند، بلکه هزینه حمل و نقل و استرس را نیز کاهش می دهد.

 

 

برای مشاوره و ثبت نام در کلاس های آموزش زبان انگلیسی آموزشگاه علم و دانش تبریز  از طریق سایت و یا شماره تلفن 041-33378031  با کارشناسان آموزشی ما تماس حاصل فرمایید.

 

در دنیایی که بسیاری از شرکت‌ها و تکنسین‌های تعمیر گوشی‌های هوشمند وجود دارد، انتخاب بهترین تعمیرکار برای گوشی شما می‌تواند کار سختی باشد. با این حال، همیشه می توانید برای بهترین خدمات تعمیر ابزارهای خود به ارائه دهنده خدمات رسمی اعتماد کنید.

چه تلفن TECNO، Infinix یا itel شما روشن نشود، صفحه نمایش آن به طور تصادفی شکسته شود یا باتری آن دیگر شارژ کافی را نگه ندارد، ما همیشه آماده کمک به شما هستیم. تکنسین آموزش دیده ما نه تنها کیفیت عالی تعمیر را به شما ارائه می دهد، بلکه اطمینان می دهد که خدمات زمان و هزینه زیادی از شما نمی گیرد. علاوه بر این، آنها فقط از قطعات یدکی اصلی و ابزارهای تعمیر توصیه شده استفاده می کنند تا مطمئن شوند که گوشی شما بعد از تعمیر ظاهر و حالت کارخانه ای خود را حفظ می کند.

 

در نهایت، تمام دلایلی که در بالا ذکر کردیم همان چیزی است که می توانید از Carlcare انتظار داشته باشید. بنابراین، زمانی که گوشی‌های هوشمند TECNO، Infinix یا itel شما با مشکل مواجه شدند، به Carlcare، ارائه‌دهنده خدمات تعمیر موبایل رسمی آن‌ها مراجعه کنید.

زهرا دباغی بازدید : 16 یکشنبه 14 آذر 1400 نظرات (0)

نحوه یادگیری طراحی سایت

نحوه یادگیری طراحی سایت

تبدیل شدن به یک طراح وب نباید سخت باشد. اگر می خواهید اصول اولیه را بدانید ، ما این راهنما را گردآوری کرده ایم که همه چیزهایی را که برای شروع باید بدانید را پوشش می دهد.

طراحی سایت در تبریز

طراحی سایت چیست؟

بخشی از هنر و بخشی علم ، طراحی سایت در جنبه های خلاقانه و تحلیلی ذهن افراد تأثیر می گذارد.

 

طراحان وب آنچه مفهومی است را در نظر می گیرند و آن را به صورت تصویری ترجمه می کنند. تصاویر ، تایپوگرافی ، رنگها ، متن ، فضای منفی و ساختار در کنار هم قرار می گیرند و نه تنها یک تجربه کاربری بلکه مجرایی برای انتقال ایده ها هستند.

 

یک طراح وب خوب اهمیت هر قطعه از یک طرح را درک می کند. آنها در سطح دانه ای انتخاب می کنند و هر عنصر را طراحی می کنند ، در حالی که هرگز از چگونگی ترکیب عناصر و عملکرد آنها در تحقق اهداف بزرگتر چشم پوشی نمی کنند.

 

صرف نظر از تصاویر بصری طراحی سایت ، بدون سازماندهی بی معنی است. منطق باید نظم و ترتیب ایده ها و تصاویری را در هر صفحه هدایت کند و همچنین نحوه سفر کاربران به آن را مشخص کند. یک طراح وب ماهر طرح هایی را ایجاد می کند که در حداقل تعداد کلیک ارائه می شود.

طراحی سایت در تبریز

طراحی سایت را می توان به چندین زیرشاخه تقسیم کرد. برخی از طراحان حرفه خود را در زمینه هایی مانند UI ، UX ، SEO و سایر زمینه های تخصصی تخصص می دهند. با شروع سفر خود به عنوان یک طراح ، باید کمی در مورد همه این جنبه های مختلف طراحی سایت بدانید.

طراحی سایت از قسمت پشتی پشتیبانی می شود

 

شما در حین یادگیری با اصطلاحات back end و front مواجه می شوید. اکثر مبتدیان این موارد را با هم مخلوط می کنند ، بنابراین مهم است که تفاوت آنها را بدانید.

 

قسمت پشتی همه چیزهایی است که در پشت صحنه نمایش یک وب سایت وجود دارد. وب سایت ها روی سرورها قرار دارند. هنگامی که یک کاربر درخواست می کند مانند پیمایش به بخش خاصی از وب سایت ، سرور این اطلاعات ورودی را می گیرد و به نوبه خود تمام HTML و سایر کد ها را خارج می کند تا در مرورگر کاربر به درستی نمایش داده شود. سرورها داده هایی را که یک وب سایت برای عملکرد لازم دارد ، میزبانی می کنند.

 

توسعه دهندگان وب که در توسعه پشتیبان تخصص دارند اغلب برنامه نویسان هستند که به زبان هایی مانند PHP کار می کنند ، ممکن است از چارچوب پایتون مانند Django استفاده کنند ، کد جاوا بنویسند ، پایگاه های داده SQL را مدیریت کنند یا از زبان ها یا چارچوب های دیگر برای اطمینان از سرورها ، برنامه ها ، و پایگاه های داده همه با هم کار می کنند.

 

برای تبدیل شدن به یک طراح وب ، نیازی نیست که در مورد آنچه در پشت سر اتفاق می افتد عمیق شوید ، اما حداقل باید هدف آن را درک کنید.

بدانید قسمت جلویی چیست

 

قسمت پشتی سمت سرور در نظر گرفته می شود در حالی که قسمت جلویی سمت سرویس گیرنده است. قسمت جلویی جایی است که HTML ، CSS ، جاوا اسکریپت و سایر کدها برای نمایش یک وب سایت با هم کار می کنند. این بخشی از طراحی وب است که افراد با آن درگیر می شوند.

 

همانطور که در حرفه خود پیشرفت می کنید ، ممکن است وارد حوزه های تخصصی تری برای توسعه وب شوید. ممکن است در نهایت با چارچوب هایی مانند React یا Bootstrap کار کنید یا با JavaScript یا jQuery عمیق تر شوید. اینها مناطق پیشرفته تری هستند که در ابتدا نباید خیلی نگران آنها باشید.

طراحی بصری خوب را تشخیص دهید

اگرچه بهترین طراحی وب در اجرا بی دردسر به نظر می رسد ، اما همه آنها بر اساس اصول راهنمای طراحی بصری است. اگرچه طراحان وب کمیابی وجود دارند که به طراحی بصری ذاتی توجه دارند ، اما برای اکثر ما این موضوعی است که باید به تنهایی یاد بگیریم.

 

نحوه عملکرد طراحی بصری را درک کنید. قوانین ترکیب بندی را بشناسید و نحوه ترکیب عناصر مانند شکل ، فضا ، رنگ و هندسه را درک کنید.

 

نقطه شروع عالی پست ما در مورد اصول طراحی بصری برای طراحان وب است. مطالعه مفاهیمی مانند تقویت ، ظهور و تغییر به شما امکان می دهد این اصول را در کار خود وارد کنید. یادگیری نحوه طراحی طراح وب نیز به معنای درک تاریخچه طراحی است. ما این آرشیو طراحی گرافیکی عمیق را گردآوری کرده ایم تا همه پیشرفت های مهم در طراحی را به شما نشان دهیم که ما را به این مکان امروز رسانده است.

زهرا دباغی بازدید : 23 یکشنبه 14 آذر 1400 نظرات (0)

مزایای استفاده از دستگاه بیسکویت سازی اتوماتیک برای تولید بیسکویت چیست؟

بیسکویت اساساً یک خوراکی خوراکی است که توسط تعداد زیادی از مردم چه در خانه و چه در خارج از خانه به عنوان میان وعده استفاده می شود. تقریباً هر خانه ای در خانه خود در سراسر جهان یک بیسکویت یا یک کلوچه دارد. صنایع گسترده و بسیار بزرگی وجود دارد که با تولید بیسکویت سروکار دارند. با گذشت زمان، بیسکویت ها در اندازه های مختلف در دسترس قرار گرفتند که از مواد مختلفی مانند آرد، خامه، کاکائو و بسیاری مواد دیگر تشکیل شده بودند. مردم شروع به انتخاب بیسکویت مورد علاقه به عنوان میان وعده کردند و صنعت تولید بیسکویت رشد بیشتری پیدا کرد. با این حال، ساخت بیسکویت کاری نیست که بتوان آن را از طریق سختی یاد گرفت. یک دستگاه بیسکویت سازی خودکار، تولید بیسکویت را آسان تر کرد.

دستگاه بیسکویت سازی اتوماتیک چیست؟

 

دستگاه بیسکویت سازی اتوماتیک ابزاری است که ساخت بیسکویت را آسان تر و همچنین ایده آل می کند. این دستگاه به انجام تمام کارهای تولید بیسکویت از بالا به پایین کمک می کند. فقط باید تمام مواد لازم را در جای مناسب دستگاه قرار داد تا تولید بیسکویت از دستگاه مانند شکر، خامه، آرد و غیره راحت تر شود. دستگاه دارای قسمت های مختلفی است که کارهای خاص خود را دارد مانند مخلوط کردن آرد با مواد لازم و آماده سازی پایه خوراکی که در نهایت دستگاه مواد را پخته و طبق دستور بیسکویت را به شکل برش می دهد. این اغلب به عنوان ماشین قالب گیری دوار نیز شناخته می شود. وقتی صحبت از قالب گیری مواد به اندازه و همچنین شکل مورد نیاز به میان می آید، دستگاه قالب گیری چرخشی مفید است.

مزایای استفاده از دستگاه بیسکویت سازی اتوماتیک:

 

    یک ماشین بیسکویت سازی اتوماتیک در مقایسه با فرآیند پخت استاندارد زمان کمتری برای پخت و قالب گیری بیسکویت و تکمیل کل فرآیند می برد. کار خود را به طور موثر انجام می دهد و کیک را با مقدار مناسبی از مواد موجود در آن می پزد که باعث می شود کوکی ها یا بیسکویت از نظر طعم متعادل شده و آماده سرو شوند.

    با توجه به اندازه و شکل بیسکویت. این بستگی به سازنده دارد که بیسکویت را به هر شکل و اندازه ای که می خواهد ماشین قالب بزند بسازد.

    طعم نیز به سازنده بستگی دارد زیرا دستگاه بیسکویت سازی اتوماتیک قادر به تولید انواع مختلف بیسکویت است. فقط باید دستگاه را بر این اساس برنامه ریزی کرد.

    برخی از ماشین ها نیز برای بسته بندی درست پس از تولید بیسکویت طراحی شده اند. به طور موثر مقدار مورد نیاز کوکی ها را در بسته بندی قرار می دهد و روی بیسکویت در بسته ها می پیچد. بسته بندی بسته بندی شده و همچنین به روشی مناسب بسته می شود تا خوراکی از بین نرود یا آسیب نبیند.

نتیجه

 

بیسکویت یکی از خوراکی هایی است که به طور گسترده توسط افراد زیادی در سراسر جهان مصرف می شود. بازار گسترده ای در بخش تولید بیسکویت وجود دارد و ماشین بیسکویت سازی اتوماتیک ساخت بیسکویت را به بهترین شکل آسان تر و کارآمدتر می کند.

کارخانه ی صمصام

زهرا دباغی بازدید : 15 یکشنبه 14 آذر 1400 نظرات (0)

دلیل برای اینکه چرا باید ارائه دهنده خدمات تعمیر گوشی رسمی را انتخاب کنید

آیا تا به حال در موقعیتی قرار گرفته اید که به بهترین خدمات تعمیر تلفن همراه برای گوشی آسیب دیده خود نیاز داشته باشید، اما همچنان برای انتخاب بین ارائه دهنده خدمات رسمی تعمیر موبایل و ارائه دهندگان تعمیرات شخص ثالث تلاش کنید؟ احتمالا شما تنها نیستید

 

مخصوصاً زمانی که گارانتی اولیه تلفن منقضی شده است، برای برخی از افراد می‌تواند سخت باشد که به ارائه‌دهنده خدمات تعمیر مجاز بمانند زیرا احساس می‌کنند قیمت‌های تعمیر آن‌ها گزاف است.

 

با این حال، آیا همه اینها درست است؟ آیا تعمیر گوشی هوشمند خود در مرکز تعمیرات شخص ثالث بی خطر است؟ خوب، احتمالاً این درست نیست. در اینجا 5 دلیل وجود دارد که چرا باید ارائه دهنده خدمات رسمی تعمیر گوشی را برای برند خود در هر زمان انتخاب کنید.

 

چرا ارائه دهنده خدمات رسمی تعمیر موبایل را انتخاب کنید؟

 

آیا باید خدمات تعمیر موبایل شخص ثالث را در نزدیکی خود انتخاب کنم یا به ارائه دهنده خدمات رسمی مراجعه کنم؟ خوب، ارائه دهندگان خدمات رسمی برخی از ویژگی ها و کیفیت هایی را ارائه می دهند که معمولاً در جاهای دیگر یافت نمی شوند. در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم:

 

    تکنسین های مجرب و آموزش دیده

    قطعات یدکی اصلی

    کیفیت تعمیر

    خدمات گارانتی قابل اعتماد

    خدمات صرفه جویی در زمان، هزینه و استرس

 

1. تکنسین های مجرب و آموزش دیده

 

دلیل شماره 1 اینکه چرا باید ارائه دهنده خدمات رسمی تعمیر تلفن را نسبت به سایرین انتخاب کنید، سطح اطمینانی است که می توانید نسبت به چیزی که آنها ارائه می دهند به دست آورید. برای شروع، تکنسین‌های مراکز رسمی سال‌ها تجربه در تعمیر هر گوشی هوشمند برند خود دارند. از این رو، آنها با انواع مشکلات گوشی های هوشمند آشنا هستند و راه های عالی برای حل چنین مشکلاتی را می دانند.

 

علاوه بر این، تکنسین‌های ارائه‌دهنده خدمات رسمی معمولاً آموزش‌ها و سمینارهای دوره‌ای را با هماهنگی شرکت دریافت می‌کنند و به آن‌ها کمک می‌کند دانش خود را رها کرده و مهارت‌ها و تکنیک‌های جدیدی را برای افزایش خروجی خود بیاموزند.

 

در نگاه اول می توانید مطمئن باشید که ابزار گران قیمت شما (گوشی هوشمند) در دستان اشتباهی نیست. اغلب اوقات، یک تکنسین بی تجربه ممکن است تلفن شما را از کار بیاندازد.

 

2. قطعات یدکی اصلی

 

نه تنها تکنسین های خوب آموزش دیده و دارای گواهی، بلکه ارائه دهندگان خدمات رسمی تعمیرات موبایل تنها از قطعات یدکی اصلی استفاده می کنند تا اطمینان حاصل کنند که پس از تعمیر موبایل خود همچنان از آن لذت خواهید برد. آنها قطعات یدکی خود را مستقیماً از کارخانه برند تهیه می کنند و اطمینان حاصل می کنند که تلفن شما به شرایط کارخانه خود باز می گردد.

 

چه بخواهید صفحه نمایش شکسته گوشی خود را تعمیر کنید، باتری آسیب دیده آن را تعویض کنید، قطعات ریز مادربرد را تعمیر کنید، یا هر بخش دیگری را تعمیر کنید، همیشه بهترین کیفیت قطعات یدکی را از ارائه دهنده خدمات رسمی دریافت خواهید کرد.

 

در حال حاضر، شما نمی‌توانید این را در مورد تعمیرکاران شخص ثالث بگویید، زیرا آنها یا قطعات یدکی خود را از تامین‌کنندگان دیگر می‌گیرند، که ممکن است همان کیفیتی را که با گوشی شما از کارخانه ارائه می‌شود حفظ نکنند.

 

3. کیفیت تعمیر

 

اگر نتیجه عالی به نظر نرسد، تکنسین های آموزش دیده با استفاده از قطعات یدکی اصلی کافی نیستند. برای اطمینان از اینکه پس از تعمیر دوباره عاشق گوشی آسیب دیده خود می شوید، ارائه دهنده خدمات تعمیر گوشی رسمی مجاز برند شما همیشه در کیفیت تعمیر برتری دارد.

 

یک دقیقه صبر کن! پس از انجام اولین تعمیر موبایل هوشمند خود چه احساسی دارید؟ آیا دوست داشتید از تعمیرکار برای کار خوب خود قدردانی کنید یا بعد از آن از تلفن خود متنفر شدید؟ حتی اگر چنین تجربه ای ندارید، کیفیت عالی تعمیر باید اولویت شما قبل از انتخاب برای تعمیر موبایل خود در هر مکانی باشد.

 

گاهی اوقات کمبود ابزار و ماشین آلات مورد نیاز می تواند نتیجه یک تکنسین مجرب را مخدوش کند. با این حال، در مراکز خدمات رسمی این اتفاق نمی افتد، زیرا آنها با ابزار و تجهیزات ضروری برای ارتقای شغل خود ارائه شده اند.

 

تخصص تکنسین آنها، استفاده از قطعات یدکی اورجینال، کار بر روی گوشی شما با ابزارهای توصیه شده، و بسیاری موارد دیگر باعث می شود تا کیفیت عالی تعمیر را دریافت کنید.

 

4. خدمات گارانتی قابل اعتماد

 

یکی دیگر از دلایل مهمی که باید تنها ارائه دهنده خدمات رسمی تعمیر گوشی را برای برند خود انتخاب کنید، ارائه یک گارانتی قابل اعتماد است. گارانتی می تواند به شما کمک کند از خدمات تعمیر رایگان در طول سال اول خرید گوشی خود یا بیشتر در صورت تصمیم به تمدید گارانتی لذت ببرید.

 

علاوه بر این، آنها به شما گارانتی اضافی برای هر سرویس تعمیر انجام شده می دهند. به عنوان مثال، Carlcare به مشتریان خود 30 تا 90 روز ضمانت تعویض صفحه نمایش ارائه می دهد و به آنها اجازه می دهد در صورت مشاهده اقدامات عجیب و غریب پس از تعمیر گوشی هوشمند خود، از خدمات تعمیر رایگان بهره مند شوند.

 

نکته جدی تر، تعمیر موبایل شما از فروشگاه های غیر رسمی شخص ثالث ممکن است گارانتی را باطل کند و شما را از خدمات تعمیر رایگان محروم کند. بنابراین، این دلیل دیگری برای چسبیدن به ارائه دهنده خدمات مشتری رسمی است، حداقل اگر دستگاه شما هنوز جدید است.

5. خدمات صرفه جویی در زمان، هزینه و استرس

 

دیگر نباید مجبور باشید چندین ساعت در مرکز خدمات منتظر بمانید یا گوشی خود را چندین روز رها کنید تا خدمات تعمیر را دریافت کنید! البته، شما به جای اینکه کل روز را در یک مرکز خدمات بگذرانید، برنامه ها و بسیاری از کارهای دیگر را برای انجام وقت خود دارید.

 

همانطور که انتظار می رود، ارائه دهندگان خدمات تعمیر رسمی می توانند با خدمات رایگان اضافی خود در زمان و هزینه شما صرفه جویی کنند. علاوه بر اینکه می‌توانید گوشی خود را در سریع‌ترین زمان ممکن تعمیر کنید، می‌توانید از خانه خود با آنها وقت رزرو کنید، قیمت تعمیرات آنلاین یا قیمت قطعات یدکی را دریافت کنید و شاید خدمات ارسال رایگان دریافت کنید.

 

در زمینه، رزرو وقت تعمیر باعث صرفه جویی در زمان انتظار شما می شود. ابتدا فقط باید در صورت نیاز به مرکز تعمیرات مراجعه کنید. و وقتی این کار را انجام دهید، آنها با شما به عنوان یک مشتری VIP رفتار می کنند، شما را اولویت بندی می کنند و گوشی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیر می کنند. بنابراین، نه تنها در زمان شما صرفه جویی می کند، بلکه هزینه حمل و نقل و استرس را نیز کاهش می دهد.

 

 

برای مشاوره و ثبت نام در کلاس های آموزش زبان انگلیسی آموزشگاه علم و دانش تبریز  از طریق سایت و یا شماره تلفن 041-33378031  با کارشناسان آموزشی ما تماس حاصل فرمایید.

 

در دنیایی که بسیاری از شرکت‌ها و تکنسین‌های تعمیر گوشی‌های هوشمند وجود دارد، انتخاب بهترین تعمیرکار برای گوشی شما می‌تواند کار سختی باشد. با این حال، همیشه می توانید برای بهترین خدمات تعمیر ابزارهای خود به ارائه دهنده خدمات رسمی اعتماد کنید.

چه تلفن TECNO، Infinix یا itel شما روشن نشود، صفحه نمایش آن به طور تصادفی شکسته شود یا باتری آن دیگر شارژ کافی را نگه ندارد، ما همیشه آماده کمک به شما هستیم. تکنسین آموزش دیده ما نه تنها کیفیت عالی تعمیر را به شما ارائه می دهد، بلکه اطمینان می دهد که خدمات زمان و هزینه زیادی از شما نمی گیرد. علاوه بر این، آنها فقط از قطعات یدکی اصلی و ابزارهای تعمیر توصیه شده استفاده می کنند تا مطمئن شوند که گوشی شما بعد از تعمیر ظاهر و حالت کارخانه ای خود را حفظ می کند.

 

در نهایت، تمام دلایلی که در بالا ذکر کردیم همان چیزی است که می توانید از Carlcare انتظار داشته باشید. بنابراین، زمانی که گوشی‌های هوشمند TECNO، Infinix یا itel شما با مشکل مواجه شدند، به Carlcare، ارائه‌دهنده خدمات تعمیر موبایل رسمی آن‌ها مراجعه کنید.

زهرا دباغی بازدید : 18 یکشنبه 14 آذر 1400 نظرات (0)

دلیل اینکه چرا مردم شیشه بالکن را برای خانه ترجیح می دهند?

  • از بالکن محافظت می کند
    پانل های شیشه ای بالکن بدون قاب باعث می شوند که عناصر محیطی ناخواسته مانند گرد و غبار ، آلودگی ، پرندگان ، پشه ها و باران فضا را جمع نکنند.

    محفظه های شیشه ای بالکن نیز عایق صدا بسیار خوبی هستند.

    این ویژگی به ویژه اگر خانه شما در یک خیابان شلوغ باشد بسیار مفید است

  • ایمنی
    اگر خانه شما در طبقه پایین تر است ، این محوطه ها همچنین باعث افزایش ایمنی کلی خانه شما می شوند.

    از بالکن باز در سطح پایین تر می توان راحت تر به آن بالا رفت.

    اگر عاشق نسیم عصرگاهی هستید که به خانه شما می وزد ، صفحه های شیشه بالکن جمع شونده را نصب کنید.

    پانل های شیشه دیواری جمع شونده را می توان به طور کامل یا جزئی باز کرد ، به طور کلی با کمک یک دستگیره ، مشابه درب اتومبیل.

    قبل از نصب این سطوح ، با متخصص شیشه خود در مورد سطح سفارشی سازی مشورت کنید.

زهرا دباغی بازدید : 18 شنبه 13 آذر 1400 نظرات (0)

ویژگی های یک وب سایت خوب

یک کسب‌و‌کار برای اینکه بتواند پیشرفت کند، نیازمند این است که بر روی نام تجاری خود سرمایه‌گذاری کند. در دنیای دیجیتال امروز، یکی از راه‌های برند شدن، داشتن وب سایت و فعالیت در فضای اینترنت است. برای ساختن یک وب‌سایت ایده‌آل، اموری باید صورت گیرد؛ اولین کاری که باید در این زمینه انجام دهید، انتخاب یک نام اینترنتی خوب و جذاب است. همچنین اطمینان حاصل کنید که نشان اینترنتی که انتخاب کرده‌اید برای کسب‌و‌کار شما منطقی هست یا خیر، باید املای آن صحیح و خوانا باشد و از کلمات ناشناخته استفاده نشود. حالا زمانی که دامنه خود را خریداری کردید، زمان انجام کارهای بزرگتر فرا می‌رسد. ما در این مقاله به 10 مورد بسیار مهم اشاره می‌کنیم. نکاتی که اگر آنها را در طراحی وب سایت‌تان رعایت کرده باشید، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما مورد پسند مخاطبان‌تان قرار می‌گیرد و چند قدم به سمت موفقیت نزدیک شده‌اید.
زهرا دباغی بازدید : 12 شنبه 13 آذر 1400 نظرات (0)
زهرا دباغی بازدید : 14 چهارشنبه 10 آذر 1400 نظرات (0)

5 دلیل برای اینکه چرا باید ارائه دهنده خدمات تعمیر گوشی رسمی را انتخاب کنید

آیا تا به حال در موقعیتی قرار گرفته اید که به بهترین خدمات تعمیر تلفن همراه برای گوشی آسیب دیده خود نیاز داشته باشید، اما همچنان برای انتخاب بین ارائه دهنده خدمات رسمی تعمیر موبایل و ارائه دهندگان تعمیرات شخص ثالث تلاش کنید؟ احتمالا شما تنها نیستید

 

مخصوصاً زمانی که گارانتی اولیه تلفن منقضی شده است، برای برخی از افراد می‌تواند سخت باشد که به ارائه‌دهنده خدمات تعمیر مجاز بمانند زیرا احساس می‌کنند قیمت‌های تعمیر آن‌ها گزاف است.

 

با این حال، آیا همه اینها درست است؟ آیا تعمیر گوشی هوشمند خود در مرکز تعمیرات شخص ثالث بی خطر است؟ خوب، احتمالاً این درست نیست. در اینجا 5 دلیل وجود دارد که چرا باید ارائه دهنده خدمات رسمی تعمیر گوشی را برای برند خود در هر زمان انتخاب کنید.

 

چرا ارائه دهنده خدمات رسمی تعمیر موبایل را انتخاب کنید؟

 

آیا باید خدمات تعمیر موبایل شخص ثالث را در نزدیکی خود انتخاب کنم یا به ارائه دهنده خدمات رسمی مراجعه کنم؟ خوب، ارائه دهندگان خدمات رسمی برخی از ویژگی ها و کیفیت هایی را ارائه می دهند که معمولاً در جاهای دیگر یافت نمی شوند. در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم:

 

    تکنسین های مجرب و آموزش دیده

    قطعات یدکی اصلی

    کیفیت تعمیر

    خدمات گارانتی قابل اعتماد

    خدمات صرفه جویی در زمان، هزینه و استرس

 

1. تکنسین های مجرب و آموزش دیده

 

دلیل شماره 1 اینکه چرا باید ارائه دهنده خدمات رسمی تعمیر تلفن را نسبت به سایرین انتخاب کنید، سطح اطمینانی است که می توانید نسبت به چیزی که آنها ارائه می دهند به دست آورید. برای شروع، تکنسین‌های مراکز رسمی سال‌ها تجربه در تعمیر هر گوشی هوشمند برند خود دارند. از این رو، آنها با انواع مشکلات گوشی های هوشمند آشنا هستند و راه های عالی برای حل چنین مشکلاتی را می دانند.

 

علاوه بر این، تکنسین‌های ارائه‌دهنده خدمات رسمی معمولاً آموزش‌ها و سمینارهای دوره‌ای را با هماهنگی شرکت دریافت می‌کنند و به آن‌ها کمک می‌کند دانش خود را رها کرده و مهارت‌ها و تکنیک‌های جدیدی را برای افزایش خروجی خود بیاموزند.

 

در نگاه اول می توانید مطمئن باشید که ابزار گران قیمت شما (گوشی هوشمند) در دستان اشتباهی نیست. اغلب اوقات، یک تکنسین بی تجربه ممکن است تلفن شما را از کار بیاندازد.

 

2. قطعات یدکی اصلی

 

نه تنها تکنسین های خوب آموزش دیده و دارای گواهی، بلکه ارائه دهندگان خدمات رسمی تعمیرات موبایل تنها از قطعات یدکی اصلی استفاده می کنند تا اطمینان حاصل کنند که پس از تعمیر موبایل خود همچنان از آن لذت خواهید برد. آنها قطعات یدکی خود را مستقیماً از کارخانه برند تهیه می کنند و اطمینان حاصل می کنند که تلفن شما به شرایط کارخانه خود باز می گردد.

 

چه بخواهید صفحه نمایش شکسته گوشی خود را تعمیر کنید، باتری آسیب دیده آن را تعویض کنید، قطعات ریز مادربرد را تعمیر کنید، یا هر بخش دیگری را تعمیر کنید، همیشه بهترین کیفیت قطعات یدکی را از ارائه دهنده خدمات رسمی دریافت خواهید کرد.

 

در حال حاضر، شما نمی‌توانید این را در مورد تعمیرکاران شخص ثالث بگویید، زیرا آنها یا قطعات یدکی خود را از تامین‌کنندگان دیگر می‌گیرند، که ممکن است همان کیفیتی را که با گوشی شما از کارخانه ارائه می‌شود حفظ نکنند.

 

3. کیفیت تعمیر

 

اگر نتیجه عالی به نظر نرسد، تکنسین های آموزش دیده با استفاده از قطعات یدکی اصلی کافی نیستند. برای اطمینان از اینکه پس از تعمیر دوباره عاشق گوشی آسیب دیده خود می شوید، ارائه دهنده خدمات تعمیر گوشی رسمی مجاز برند شما همیشه در کیفیت تعمیر برتری دارد.

 

یک دقیقه صبر کن! پس از انجام اولین تعمیر موبایل هوشمند خود چه احساسی دارید؟ آیا دوست داشتید از تعمیرکار برای کار خوب خود قدردانی کنید یا بعد از آن از تلفن خود متنفر شدید؟ حتی اگر چنین تجربه ای ندارید، کیفیت عالی تعمیر باید اولویت شما قبل از انتخاب برای تعمیر موبایل خود در هر مکانی باشد.

 

گاهی اوقات کمبود ابزار و ماشین آلات مورد نیاز می تواند نتیجه یک تکنسین مجرب را مخدوش کند. با این حال، در مراکز خدمات رسمی این اتفاق نمی افتد، زیرا آنها با ابزار و تجهیزات ضروری برای ارتقای شغل خود ارائه شده اند.

 

تخصص تکنسین آنها، استفاده از قطعات یدکی اورجینال، کار بر روی گوشی شما با ابزارهای توصیه شده، و بسیاری موارد دیگر باعث می شود تا کیفیت عالی تعمیر را دریافت کنید.

 

4. خدمات گارانتی قابل اعتماد

 

یکی دیگر از دلایل مهمی که باید تنها ارائه دهنده خدمات رسمی تعمیر گوشی را برای برند خود انتخاب کنید، ارائه یک گارانتی قابل اعتماد است. گارانتی می تواند به شما کمک کند از خدمات تعمیر رایگان در طول سال اول خرید گوشی خود یا بیشتر در صورت تصمیم به تمدید گارانتی لذت ببرید.

 

علاوه بر این، آنها به شما گارانتی اضافی برای هر سرویس تعمیر انجام شده می دهند. به عنوان مثال، Carlcare به مشتریان خود 30 تا 90 روز ضمانت تعویض صفحه نمایش ارائه می دهد و به آنها اجازه می دهد در صورت مشاهده اقدامات عجیب و غریب پس از تعمیر گوشی هوشمند خود، از خدمات تعمیر رایگان بهره مند شوند.

 

نکته جدی تر، تعمیر موبایل شما از فروشگاه های غیر رسمی شخص ثالث ممکن است گارانتی را باطل کند و شما را از خدمات تعمیر رایگان محروم کند. بنابراین، این دلیل دیگری برای چسبیدن به ارائه دهنده خدمات مشتری رسمی است، حداقل اگر دستگاه شما هنوز جدید است.

5. خدمات صرفه جویی در زمان، هزینه و استرس

 

دیگر نباید مجبور باشید چندین ساعت در مرکز خدمات منتظر بمانید یا گوشی خود را چندین روز رها کنید تا خدمات تعمیر را دریافت کنید! البته، شما به جای اینکه کل روز را در یک مرکز خدمات بگذرانید، برنامه ها و بسیاری از کارهای دیگر را برای انجام وقت خود دارید.

 

همانطور که انتظار می رود، ارائه دهندگان خدمات تعمیر رسمی می توانند با خدمات رایگان اضافی خود در زمان و هزینه شما صرفه جویی کنند. علاوه بر اینکه می‌توانید گوشی خود را در سریع‌ترین زمان ممکن تعمیر کنید، می‌توانید از خانه خود با آنها وقت رزرو کنید، قیمت تعمیرات آنلاین یا قیمت قطعات یدکی را دریافت کنید و شاید خدمات ارسال رایگان دریافت کنید.

 

در زمینه، رزرو وقت تعمیر باعث صرفه جویی در زمان انتظار شما می شود. ابتدا فقط باید در صورت نیاز به مرکز تعمیرات مراجعه کنید. و وقتی این کار را انجام دهید، آنها با شما به عنوان یک مشتری VIP رفتار می کنند، شما را اولویت بندی می کنند و گوشی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیر می کنند. بنابراین، نه تنها در زمان شما صرفه جویی می کند، بلکه هزینه حمل و نقل و استرس را نیز کاهش می دهد.

 

 

برای مشاوره و ثبت نام در کلاس های آموزش زبان انگلیسی آموزشگاه علم و دانش تبریز  از طریق سایت و یا شماره تلفن 041-33378031  با کارشناسان آموزشی ما تماس حاصل فرمایید.

 

در دنیایی که بسیاری از شرکت‌ها و تکنسین‌های تعمیر گوشی‌های هوشمند وجود دارد، انتخاب بهترین تعمیرکار برای گوشی شما می‌تواند کار سختی باشد. با این حال، همیشه می توانید برای بهترین خدمات تعمیر ابزارهای خود به ارائه دهنده خدمات رسمی اعتماد کنید.

چه تلفن TECNO، Infinix یا itel شما روشن نشود، صفحه نمایش آن به طور تصادفی شکسته شود یا باتری آن دیگر شارژ کافی را نگه ندارد، ما همیشه آماده کمک به شما هستیم. تکنسین آموزش دیده ما نه تنها کیفیت عالی تعمیر را به شما ارائه می دهد، بلکه اطمینان می دهد که خدمات زمان و هزینه زیادی از شما نمی گیرد. علاوه بر این، آنها فقط از قطعات یدکی اصلی و ابزارهای تعمیر توصیه شده استفاده می کنند تا مطمئن شوند که گوشی شما بعد از تعمیر ظاهر و حالت کارخانه ای خود را حفظ می کند.

 

در نهایت، تمام دلایلی که در بالا ذکر کردیم همان چیزی است که می توانید از Carlcare انتظار داشته باشید. بنابراین، زمانی که گوشی‌های هوشمند TECNO، Infinix یا itel شما با مشکل مواجه شدند، به Carlcare، ارائه‌دهنده خدمات تعمیر موبایل رسمی آن‌ها مراجعه کنید.

زهرا دباغی بازدید : 16 دوشنبه 08 آذر 1400 نظرات (0)

مزایای استفاده از دستگاه بیسکویت سازی اتوماتیک برای تولید بیسکویت چیست؟

بیسکویت اساساً یک خوراکی خوراکی است که توسط تعداد زیادی از مردم چه در خانه و چه در خارج از خانه به عنوان میان وعده استفاده می شود. تقریباً هر خانه ای در خانه خود در سراسر جهان یک بیسکویت یا یک کلوچه دارد. صنایع گسترده و بسیار بزرگی وجود دارد که با تولید بیسکویت سروکار دارند. با گذشت زمان، بیسکویت ها در اندازه های مختلف در دسترس قرار گرفتند که از مواد مختلفی مانند آرد، خامه، کاکائو و بسیاری مواد دیگر تشکیل شده بودند. مردم شروع به انتخاب بیسکویت مورد علاقه به عنوان میان وعده کردند و صنعت تولید بیسکویت رشد بیشتری پیدا کرد. با این حال، ساخت بیسکویت کاری نیست که بتوان آن را از طریق سختی یاد گرفت. یک دستگاه بیسکویت سازی خودکار، تولید بیسکویت را آسان تر کرد.

دستگاه بیسکویت سازی اتوماتیک چیست؟

 

دستگاه بیسکویت سازی اتوماتیک ابزاری است که ساخت بیسکویت را آسان تر و همچنین ایده آل می کند. این دستگاه به انجام تمام کارهای تولید بیسکویت از بالا به پایین کمک می کند. فقط باید تمام مواد لازم را در جای مناسب دستگاه قرار داد تا تولید بیسکویت از دستگاه مانند شکر، خامه، آرد و غیره راحت تر شود. دستگاه دارای قسمت های مختلفی است که کارهای خاص خود را دارد مانند مخلوط کردن آرد با مواد لازم و آماده سازی پایه خوراکی که در نهایت دستگاه مواد را پخته و طبق دستور بیسکویت را به شکل برش می دهد. این اغلب به عنوان ماشین قالب گیری دوار نیز شناخته می شود. وقتی صحبت از قالب گیری مواد به اندازه و همچنین شکل مورد نیاز به میان می آید، دستگاه قالب گیری چرخشی مفید است.

مزایای استفاده از دستگاه بیسکویت سازی اتوماتیک:

 

    یک ماشین بیسکویت سازی اتوماتیک در مقایسه با فرآیند پخت استاندارد زمان کمتری برای پخت و قالب گیری بیسکویت و تکمیل کل فرآیند می برد. کار خود را به طور موثر انجام می دهد و کیک را با مقدار مناسبی از مواد موجود در آن می پزد که باعث می شود کوکی ها یا بیسکویت از نظر طعم متعادل شده و آماده سرو شوند.

    با توجه به اندازه و شکل بیسکویت. این بستگی به سازنده دارد که بیسکویت را به هر شکل و اندازه ای که می خواهد ماشین قالب بزند بسازد.

    طعم نیز به سازنده بستگی دارد زیرا دستگاه بیسکویت سازی اتوماتیک قادر به تولید انواع مختلف بیسکویت است. فقط باید دستگاه را بر این اساس برنامه ریزی کرد.

    برخی از ماشین ها نیز برای بسته بندی درست پس از تولید بیسکویت طراحی شده اند. به طور موثر مقدار مورد نیاز کوکی ها را در بسته بندی قرار می دهد و روی بیسکویت در بسته ها می پیچد. بسته بندی بسته بندی شده و همچنین به روشی مناسب بسته می شود تا خوراکی از بین نرود یا آسیب نبیند.

نتیجه

 

بیسکویت یکی از خوراکی هایی است که به طور گسترده توسط افراد زیادی در سراسر جهان مصرف می شود. بازار گسترده ای در بخش تولید بیسکویت وجود دارد و ماشین بیسکویت سازی اتوماتیک ساخت بیسکویت را به بهترین شکل آسان تر و کارآمدتر می کند.

کارخانه ی صمصام

زهرا دباغی بازدید : 19 دوشنبه 08 آذر 1400 نظرات (0)

6 دلیل برای انتخاب حرفه تعمیر موبایل

آموزش تعمیرات موبایل در تبریز-آموزشگاه تعمیرات موبایل در تبریز

کسب و کارها و صنایع در سراسر جهان شروع به ارزش گذاری مهارت ها نسبت به آموزش کرده اند. مردم متوجه شده اند که مدرک ممکن است معیار خوبی برای مهارت و دانش یک فرد نباشد. به همین دلیل است که افراد بیشتر و بیشتری برنامه هایی را انتخاب می کنند که به آنها کمک می کند تا با تقویت مهارت های خود در یک زمینه خاص، حرفه ای ایجاد کنند یا حرفه ای را شروع کنند.

 

رشد بی سابقه صنعت موبایل به سختی یک راز است. و این باعث ایجاد مشاغل مرتبط زیادی شده است که به این صنعت وابسته هستند. حرفه تعمیرات موبایل یکی از حرفه هایی است که در حال تبدیل شدن به یک حرفه است و بسیاری از افراد با شروع این حرفه توانسته اند کسب و کاری سودآور ایجاد کنند.

تعمیرات موبایل به عنوان یک شغل

 

به افرادی برمی خوریم که در خانه مشغول تعمیر موبایل بوده اند و کسانی هم هستند که مغازه تعمیرموبایل راه اندازی کرده اند. درآمد خوبی در تعویض ال سی دی و پورت شارژ و رفع مشکلات دیگر دارند. کار به عنوان تکنسین تعمیرموبایل حقوق خوبی را به همراه دارد و همچنین مشاغل زیادی برای تکنسین های تعمیرات تلفن همراه در بازار وجود دارد.

 

پایگاه مشتریان صنعت تلفن همراه به طرز خارق العاده ای افزایش یافته است. مردم دیگر نمی توانند بدون گوشی خود زندگی کنند و تلفن همراه به یکی از حیاتی ترین چیزها در زندگی افراد تبدیل شده است. با قدم زدن در جاده، با اکثریت مردمی مواجه می شوید که مشغول تلفن هایشان هستند.

 

آینده گوشی های هوشمند عالی است و از این رو آینده برای تکنسین های تعمیرات موبایل نیز عالی است.

با وجود همه این تلفن‌های موجود در بازار، فکر نمی‌کنید افراد ممکن است با مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مواجه شوند که ممکن است به تنهایی نتوانند آن‌ها را برطرف کنند؟ قطعا! و به همین دلیل است که تعمیر موبایل به یک تجارت پردرآمد تبدیل شده است.

 

تعداد زیادی از کاربران تلفن وجود دارند که از فناوری آگاه نیستند و حتی برای کوچکترین مشکلات به کمک نیاز دارند. سپس مشکلاتی وجود دارد که مربوط به سازنده است و کاربران تا زمانی که گارانتی آنها تمام نشده است آن را شناسایی نمی کنند.

 

موقعیت‌های بسیار زیادی وجود دارد که تلفن‌ها در آب فرو می‌روند یا سقوط می‌کنند و کار نمی‌کنند. همه این سناریوها باعث می‌شوند که کاربران به سرعت به نزدیک‌ترین تکنسین تعمیر تلفن همراه مراجعه کنند تا بتواند دستگاه آنها را در اولین فرصت تعمیر کند تا بتوانند به طور معمول از آن استفاده کنند.

 

هنوز مطمئن نیستید که آیا تعمیر موبایل آنقدر که به نظر می رسد یک شغل آینده خوب است؟ برای دانستن برخی از مزایای این حرفه محبوب، ادامه مطلب را بخوانید

مزایای انتخاب تعمیرات موبایل به عنوان شغل

  1. بدون نیاز به تحصیل

  2. آموزش تعمیر تلفن همراه بسیار آسان است

  3. دوره آموزشی کوتاه است

  4. این یک گزینه ایده آل برای افرادی است که به گجت ها واقف هستند

  5. تکنسین های حرفه ای در صنعت و در بین مشتریان احترام زیادی کسب می کنند

  6. نیاز به سرمایه گذاری هنگفتی ندارد

زهرا دباغی بازدید : 27 دوشنبه 08 آذر 1400 نظرات (0)

5 دلیل برای اینکه هر کسب و کاری به یک وب سایت نیاز دارد

آیا کسب و کاری بدون وب سایت دارید؟

 

ما دلایلی را درک می‌کنیم که چرا ممکن است در ساختن یک کسب‌وکار خود مقاومت کنید: «من از فناوری آگاه نیستم»، «آنها خیلی گران هستند»، «زمان ندارم» یا بدنام «من به اندازه کافی کسب و کار دارم و من به یکی نیاز ندارم». واقعیت این است که شما نیازی به دانش فنی ندارید، ایجاد یک وب سایت حرفه ای برای کسب و کار شما می تواند ارزان و آسان باشد، و حتی ساده تر کردن آن برای شما – نداشتن وب سایت برای شما زمان و هزینه دارد.

 

این را بررسی کنید… 81٪ از مردم قبل از تصمیم گیری برای خرید در مورد یک کسب و کار یا خدمات در اینترنت تحقیق می کنند. این 25.92 میلیون نفر است که به دنبال کسب و کار آنلاین هستند. با این حال، 46 درصد از صاحبان کسب و کار «کسب و کار در حال حاضر نیازی به آن ندارد» را به عنوان دلیل شماره 1 خود برای نداشتن وب سایت ذکر کردند. ما آمارگیر نیستیم، اما می‌توانیم ببینیم که یک گسست آشکار در اینجا وجود دارد.

 

هنوز مطمئن نیستید که آیا کسب و کار شما به یک وب سایت نیاز دارد؟ به خواندن ادامه دهید

1. داشتن یک وب سایت باعث جذب مشتریان جدید به کسب و کار شما می شود و پول بیشتری برای شما به ارمغان می آورد.

 

ما این آمار را خیلی دوست داریم، دو بار به آن اشاره می کنیم: 81٪ از مردم قبل از تصمیم گیری برای خرید، درباره یک کسب و کار یا خدمات آنلاین تحقیق می کنند. اگر وب سایت ندارید، شانسی برای تصاحب سهمی از این بازار ندارید.

 

وب سایت شما می تواند 24/7/365 در دسترس باشد حتی زمانی که شما نیستید. یک وب سایت به عنوان حامی کسب و کار همیشه فعال شما در طول ساعات اداری و خارج از آن عمل می کند.

 

وب‌سایت‌ها به شما کمک می‌کنند تا تعداد بیشتری از ارجاع‌های موجود خود را تبدیل کنید، زیرا اکثر مردم هنوز تحقیقات خود را انجام می‌دهند و شما را در مقابل رقبایتان قرار می‌دهند.

2. به سادگی با داشتن یک وب سایت، اعتبار فوری به کسب و کار خود اضافه کنید.

 

مصرف کننده قرن بیست و یکم شکاک است. در واقع، 56٪ از مردم اظهار داشتند که بدون وب سایت به یک تجارت اعتماد نمی کنند. داشتن یک وب سایت خوب فوراً اعتبار شما را به عنوان یک تجارت قانونی افزایش می دهد.

 

اولین برداشت ها به حساب می آیند و وب سایت ها به شما این امکان را می دهند که با یک مقدمه به خوبی طراحی شده برای کسب و کار خود، تأثیر بسیار قوی داشته باشید.

 

یک وب سایت می تواند به نشان دادن تخصص شما و موقعیت بهتر کسب و کار شما کمک کند. یک وب سایت می تواند ابزار شماره یک شما برای برجسته شدن در میان جمعیت باشد.

3. آنقدرها هم که فکر می کنید سخت یا گران نیست.

 

برای داشتن یک وب سایت نیازی به دانش فنی ندارید. بسیاری از شرکت های توسعه وب دارای فرآیندهای ثبت نام بسیار ساده هستند که این فرآیند را برای شما سریع و بدون دردسر می کند.

 

می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد. وب سایت ها نسبت به هر شکل دیگری از تبلیغات، بازگشت سرمایه بهتری را ارائه می دهند. اگر قصد بازاریابی کسب و کار خود را دارید، یک وب سایت باید اولویت اول شما باشد.

 

با گذشت زمان، سرمایه‌گذاری نسبتاً کم برای ایجاد یک وب‌سایت تجاری، با جذب مشتریان جدید و ایجاد برند شما، سود سهام را به همراه خواهد داشت. به علاوه، این یک هزینه قانونی قانونی و حذف مالیات است.

4. داشتن یک وب سایت باعث صرفه جویی در وقت شما می شود.

 

چه در حال تجارت ایمیل، گرفتن تماس یا ارسال پیشنهادات باشید - برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه زمان بر است. وب سایت شما می تواند با ارائه پاسخ به سوالات و سوالات رایج مشتریان، در این زمان صرفه جویی کند. این برای شما چه معنایی دارد؟ می توانید وقت خود را صرف انجام کارهای ارزشمندتر کنید.

5. موقعیت خود را تعیین کنید و کنترل برند خود را حفظ کنید.

 

یک وب سایت به عنوان یک پلت فرم برای پیام های شما عمل می کند و درک آنلاین از تجارت شما را شکل می دهد به گونه ای که کانال های رسانه های اجتماعی شما نمی توانند ارائه دهند.

 

این پلتفرم به شما امکان می دهد تا خود را در بازار قرار دهید تا نوع دقیق مشتریان مورد نظر خود را بدست آورید.

 

بسیاری از صاحبان کسب و کار به صورت آنلاین، گاهی ناآگاهانه و/یا منفی مورد بررسی قرار گرفته اند. این چگونه بر شما تاثیر دارد؟ 79 درصد از کاربرانی که نظرات آنلاین را می خوانند، آنها را باور می کنند. با ارسال نظرات مثبت خود با این منفی نگری مبارزه کنید.

زهرا دباغی بازدید : 13 یکشنبه 07 آذر 1400 نظرات (0)

دلایل نصب درب های اتوماتیک در ساختمان های تجاری

طراحی سایت

وقتی صحبت از ورود و خروج از یک ساختمان تجاری به میان می آید، فقط هر نوع دری این کار را نمی کند. درب‌اتوماتیک پیشرفت‌های پیشرو در فناوری ورودی هستند که آن‌ها را برای هر کسب‌وکار یا مجتمع مدرنی ضروری می‌سازد. با این حال، استفاده از خودکار مزایای بیشتری نسبت به همگام شدن با زمان دارد. اینها چند دلیل مهم برای نصب درب اتوماتیک در ساختمان های تجاری و اینکه چرا این سرمایه گذاری ارزش قیمت دارد، است.

 

نیازهای مختلف فردی را برآورده می کند

 

یکی از بهترین راه‌هایی که درب اتوماتیک برای ساختمان تجاری شما مفید هستند، برآوردن نیازهای همه کسانی است که وارد می‌شوند. از آنجایی که چنین درهایی عمدتاً از حسگرهای هندزفری تشکیل شده اند، استفاده از آنها برای کسانی که ممکن است به کمک اضافی نیاز داشته باشند بسیار آسان تر است. این باعث می‌شود ساختمان شما برای افرادی که دارای تمام قابلیت‌های حرکتی هستند در دسترس باشد و به طور کلی سازگارتر باشد. درب اتوماتیک حتی می توانند به کارکنان در مانور تجهیزات داخل و خارج از مجتمع کمک کنند، زیرا نیازی به باز نگه داشتن درب ندارند.

 

صرفه جویی در مصرف انرژی ساختمان

 

درب اتوماتیک نیز برای کاهش مصرف انرژی در ساختمان مفید هستند. این محصولات که به عنوان ولتاژ پایین طبقه بندی می شوند، به طور خاص برای کارکردن با مقدار توان کمتر طراحی شده اند. این بدان معنی است که آنها برای اجرای طولانی مدت هزینه کمتری برای شما خواهند داشت. درب اتوماتیک نیز به اندازه کافی عایق بندی شده اند تا آب و هوای داخلی ساختمان شما را حفظ کنند، که از هدر رفتن انرژی مصرفی شما در داخل ساختمان جلوگیری می کند.

امنیت را افزایش می دهد

 

یکی دیگر از دلایل مهم نصب درب اتوماتیک در ساختمان های تجاری، امنیت پیشرفته ای است که ارائه می دهند. بسته به مدلی که برای خرید انتخاب می‌کنید، این محصولات می‌توانند به حسگرها و کنترل‌های اضافی مجهز شوند که به شما امکان می‌دهند بهتر بر افرادی که از ساختمانتان می‌آیند و می‌روند نظارت کنید. همچنین می‌توان آن‌ها را با قفل‌های قوی‌تری تجهیز کرد که می‌توانید از راحتی اتاق کنترل ساختمان خود را درگیر کنید.

 

اقدامات بهداشتی بهتر

 

علاوه بر این، از آنجایی که برای باز کردن درب اتوماتیک نیازی به لمس آنها ندارید، تمیز و بهداشتی نگه داشتن آنها بسیار آسان تر است. این امر شیوع بیماری را بین کسانی که به طور منظم از ساختمان شما استفاده می کنند محدود می کند. در نتیجه، مشتریان شما به طور کلی سالم‌تر هستند و کمتر شاهد کاهش ترافیک کسب‌وکار خواهید بود. فقط مطمئن شوید که هنوز در حال تمیز کردن این درها هستید، زیرا هنوز هم می توانند کثیفی و کثیفی را از فضای باز جمع کنند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه درب اتوماتیک چگونه می توانند برای شما و مشتریان شما مفید باشند، با کارادرب تماس بگیرید. متخصصان آموزش دیده ما دقیقاً می دانند که این مدل ها چه چیزی می توانند به کسب و کار شما ارائه دهند، و خدمات نصب درب کشویی خودکار ما تضمین می کند که شما نتایج مناسب را دریافت می کنید. ما با هم می توانیم به شما کمک کنیم تا محیطی سازگارتر و کارآمد برای همه ایجاد کنید.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 253
  • بازدید سال : 1,415
  • بازدید کلی : 3,425