چرا همه تقاضای شیشه بالکن دارند؟

“خوب ، من فکر می کنم مردم فهمیده اند که شیشه محصول عالی است ، آنقدر قوی است که در برابر ضربه و فشارها مقاومت می کند ، بسیار زیبایی دارد و تقریباً تمام مواد دیگری را که با هم ترکیب می شود ، تکمیل می کند

بنابراین شما فکر می کنید این یک محصول برتر نسبت به ریل های فرفورژه است؟

من البته نسبت به شیشه بالکن تعصب دارم. من می گویم با این حال که برخی از خواص با کار فولاد فرفورژه سنتی تکمیل می شود ، اما به معنای کلی تر ، من معتقدم که مردم ظاهر تمیز شیشه را ترجیح می دهند و بعضی از کارهای فلزی مانند سلیقه من “قفس” است .

حتی با شیشه گزینه های زیادی وجود دارد ، وجود ندارد؟

بله ، قطعاً وجود دارد. محصولات ، تأمین کنندگان و سیستم های مختلفی وجود دارد.

من برای سادگی پیشنهاد می کنم که بگویم برای شیشه بالکن سه دسته وجود دارد:

سیستم های Structural Glass که از شیشه های بسیار ضخیم استفاده می کنند و از ستون های فلزی عمودی استفاده نمی کنند.
سیستم های ارسال شده ای که از “گیره های شیشه ای” یا “چاله ها” برای نگهداری شیشه استفاده می کنند. این نوع شیشه بالکن معمولاً در هر متر یا در گوشه های بالکن یک ستون عمودی دارد.
دسته سوم سیستم منحصر به فرد و انحصاری ماست که باید دسته بندی خاص خودش را داشته باشد. سیستم شیشه بالکن ما در برخی موارد می تواند بدون تکیه گاه عمودی اعمال شود ، و در صورت نیاز خیلی زیاد نیست ، یعنی هر دو متر یا همین حدود. و هنگامی که اعضای عمودی حضور دارند بسیار تمیز و نرم هستند ، هیچ گیره یا گیره “میکی موس” ندارند.